В Києві з’явилась інтерактивна скульптура легень, що розмовляє з перехожими
17 Ноя 2020, 17:08
PR

В Києві з’явилась інтерактивна скульптура легень, що розмовляє з перехожими

Be—it Health & Social Impact разом з ГО «Легені» запустили інформаційну кампанію з метою звернути увегу на проблему раку легень, який є найпоширенішим видом раку серед чоловіків в Україні. Одним з візуальних елементів кампанії є масштабна інтерактивна скульптура «Легені» української мультидисциплінарної художниці ANi / Анна Надуда. Інтерактивна аудіальна частина об’єкту, ретранслюючи історії людей з раком легень, закликає перехожих зупинитися, почути та оглянути біонічну структуру скульптури «Легені», як символ самого життя. Скульптура нагадує людям бути уважними та з повагою ставитися до власного тіла, вивчати його закони, уважно спостерігати зміни та берегти власне здоров’я.
Зараз скульптура знаходиться у Маріїнському парку (Київ).

Наприкінці листопада 2020 року скульптура буде перенесена у парк міста Києва.

В рамках проєкту створено сайт з історіями людей, які мають рак легень, та які розповідають, що саме дає їм сили йти далі і бути сильними.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость