В Києві з’явилась інтерактивна скульптура легень, що розмовляє з перехожими
17 Ноя 2020, 17:08
PR

В Києві з’явилась інтерактивна скульптура легень, що розмовляє з перехожими

Be—it Health & Social Impact разом з ГО «Легені» запустили інформаційну кампанію з метою звернути увегу на проблему раку легень, який є найпоширенішим видом раку серед чоловіків в Україні. Одним з візуальних елементів кампанії є масштабна інтерактивна скульптура «Легені» української мультидисциплінарної художниці ANi / Анна Надуда. Інтерактивна аудіальна частина об’єкту, ретранслюючи історії людей з раком легень, закликає перехожих зупинитися, почути та оглянути біонічну структуру скульптури «Легені», як символ самого життя. Скульптура нагадує людям бути уважними та з повагою ставитися до власного тіла, вивчати його закони, уважно спостерігати зміни та берегти власне здоров’я.
Зараз скульптура знаходиться у Маріїнському парку (Київ).

Наприкінці листопада 2020 року скульптура буде перенесена у парк міста Києва.

В рамках проєкту створено сайт з історіями людей, які мають рак легень, та які розповідають, що саме дає їм сили йти далі і бути сильними.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость