24 Апр 2012, 09:11

В эфире стартовала рекламная кампания АЗС «ОККО»

 

Недавно в эфире украинских телеканалов стартовала рекламная кампания АЗС «ОККО» «Вигравай на імпортному щодня».

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

 

Над кампанией работали маркетинг концерн «Галнафтогаз» и дизайн студия «Бамбук».

 

Компоузинг — постпродакшн «Камарадас»

Музыка — Golden Voice

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео