Університет економіки всього: КНЕУ отримав нову айдентику
17 Ноя 2020, 14:52

Університет економіки всього: КНЕУ отримав нову айдентику

Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана — найбільший навчальний економічний заклад України. У стінах саме цього університету засновані більшість напрямків маркетингу в Україні. Щоб не виглядати олдскульними динозаврами університет вирішив змінити позиціонування і бренд. Нову айдентику створило агентство креативних рішень Grape.

Все почалося з опитуванння. Так університет і агентство дізналися, що студенти, випускники КНЕУ і люди старшого покоління вважають навчальний заклад найкращим економічним вишем України, цінують його авторитет і престиж. Grape лишалося лише озвучити вголос те, про що і так думали всі: КНЕУ — головний економічний виш країни. Таким стало нове позиціонування університету.

А потім виникла Big idea бренду: КНЕУ. Університет економіки всього. Економіка оточує нас кожної хвилини життя і ми всі у ній живемо. На її основі побудовані всі процеси і взаємовідносини в суспільстві. Бізнес, культура, урбаністика, екологія — все це теж про економіку. І в КНЕУ вчать усім її напрямкам і проявам.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 «Оновлений бренд КНЕУ як продукт агенції багато в чому перевершив наші очікування, оскільки має не тільки креативну форму, а й нові сенси, — поділився Дмитро Григорович Лук’яненко, ректор університету і розповів про майбутні плани: — Приватні бізнес-школи в Україні слабко масштабовані, орієнтовані лише на окремі сегменти і заможних клієнтів. Більш цікава конкуренція зароджується між освітою з повним дипломом і освітою без дипломів, як правило у вигляді короткотермінових онлайнових тренінгів. У дистанційній освіті взагалі все більше конкурують не університети чи бізнес школи, а платформи. Мережева інтеграція з ними [у майбутньому] і забезпечуватиме конкурентоспроможність [КНЕУ]».

Юрій Гладкий, СЕО Grape про навчання у КНЕУ і ребрендинг університету: «У 1998 р. я вступив до КНЕУ, щоб навчитися змінювати світ. Через 20 років я з командою агентства Grape вирішив допомогти моїй альма-матер трансформуватися для нового цифрового світу і глобальної економіки. За понад сотню років із КНЕУ вийшли десятки тисяч людей, які вчилися створювати нові сенси, продукти, ринки. Вони змінюють процеси в компаніях і будують конкурентну країну. Моя мета — дати КНЕУ нову конкурентну стратегію бренду в освіті, привабливу ідентичність, бажання бути причетним до змін і будувати спільноту лідерів для нової економіки».

Нова дизайн-система бренду

В основу оновленого знаку покладені колони головного корпусу: округлі опори з квадратною основою. Головна дизайнерка проєкту Євгенія Онищенко розповіла, що саме саме у них вона побачила візуальний образ КНЕУ — основу для знаку та системи в цілому. 6 колон — як 6 факультетів, і кожен факультет має власну підсистему зі своїми кольорами та патернами. 

Тож логотип змінив форму і колір: літери КНЕУ мають пряму форму з округленими кутами і осучаснений зелений відтінок. Так, саме зелений, бо університет дуже прагнув зберегти цей колір: він присутній на студентській формі і дипломах кнеувців, що виставлені в експозиції музею університету. А ще зелений колір нерозривно пов’язаний із Києвом — старими листівками з краєвидами столиці та каштанами. Динамічна форма логотипу витягується вгору, як і колони університету. Спрощена нагадує позначки колон на карті.

Кожен із 6 факультетів також отримав свій знак та колірну палітру, довершуючи загальну дизайн-систему КНЕУ: 6 колон корпусу = 6 логотипів. 

Логотип університету та знаки факультетів добре живуть на різних носіях. 

Расскажите друзьям про новость