З приходом осені в українців посилився інтерес до погоди та ліків. Тому Gismeteo.ua з 29 сходинки перемістився на 17, а Tabletki.ua — з 35 на 25. Такі дані дослідження Kantar TNS CMeter. Раніше були оголошенні дані досліджень інтернет-аудиторії України за вересень компанією Factum Group Ukraine на замовлення ІнаУ.
Початок навчального року влипнув й на ріст охоплення освітніх сайтів: Edu.ua виріс з 91 до 23 сходинки. Інші освітні сайти (Znanija.com, Ukrlib.com.ua, Vshkole.com) хоч і не ввійшли в ТОП-25 сайтів України, але значно збільшили свою відвідуваність
ТОП-10 найпопулярніших сайтів залишився без змін.
Дані Kantar TNS CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar TNS на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.