Українці запустили cервіс онлайн-консультацій та виклику ветеринара 24/7
11 Сен 2019, 09:33

Українці запустили cервіс онлайн-консультацій та виклику ветеринара 24/7

Засновники діджитал агенції Upturn Владислав Гурковський та Костянтин Лособик запустили перший в Україні сервіс онлайн-консультацій та виклику ветеринара 24/7 VETonline.pro. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

VETonline.pro — це маркетплейс, який з'єднує власників тварин та професійних ветеринарів.

Для власників тварин доступно дві послуги: 

  • Онлайн консультація ветеринара в чаті 24/7. Вартість консультації 99 грн. Також, в чаті з ветеринаром можна надсилати фото та відео.
  • Виклик ветеринара додому 24/7. Вартість виклику —  від 350 грн. Кінцева вартість залежить від конкретної ситуації та наданих послуг згідно прайсу ветеринарної клініки-партнера. Оплата здійснюється готівкою. Наразі послуги доступні в Києві та передмісті.

CEO проекту Владислав Гурковський розповідає, як народилася ідея створення VETonline.pro: «Я завжди хотів створити масовий сервіс, який буде користуватися попитом в широкого прошарку людей. І одного квітневого дня, я з моїм другом та компаньйоном Костянтином Лособиком, йдучи Печерськом, подумав, що в Україні в багатьох людей є домашні улюбленці, але немає онлайн сервісу, де б вони могли швидко, в режимі 24/7 і через зручний сайт проконсультуватися у професійного ветеринара. Хоч, насправді, ні я, ні Костя домашніх улюбленців не маємо:)

Ми вирішили перевірити живучість гіпотези. Створили простий лендінг з формою для онлайн-консультації, налаштували таргетинг на власників тварин — і отримали позитивний фідбек. Відразу після цього прийнялись за програмну розробку платформи». 

Наразі проект працює всього лиш близько місяця в бета-версії, але вже надано десятки онлайн-консультацій та викликів додому. 

Монетизація сервісу — комісія з кожної наданої послуги.

В найближчих планах засновників розвиток та відпрацювання бізнесової моделі в Україні і, в подальшому, вихід на інші країни. Команда проекту відкрита до пропозицій та співпраці.

 

Расскажите друзьям про новость