11 Сен 2019, 09:33

Українці запустили cервіс онлайн-консультацій та виклику ветеринара 24/7

Засновники діджитал агенції Upturn Владислав Гурковський та Костянтин Лособик запустили перший в Україні сервіс онлайн-консультацій та виклику ветеринара 24/7 VETonline.pro. 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

VETonline.pro — це маркетплейс, який з'єднує власників тварин та професійних ветеринарів.

Для власників тварин доступно дві послуги: 

  • Онлайн консультація ветеринара в чаті 24/7. Вартість консультації 99 грн. Також, в чаті з ветеринаром можна надсилати фото та відео.
  • Виклик ветеринара додому 24/7. Вартість виклику —  від 350 грн. Кінцева вартість залежить від конкретної ситуації та наданих послуг згідно прайсу ветеринарної клініки-партнера. Оплата здійснюється готівкою. Наразі послуги доступні в Києві та передмісті.

CEO проекту Владислав Гурковський розповідає, як народилася ідея створення VETonline.pro: «Я завжди хотів створити масовий сервіс, який буде користуватися попитом в широкого прошарку людей. І одного квітневого дня, я з моїм другом та компаньйоном Костянтином Лособиком, йдучи Печерськом, подумав, що в Україні в багатьох людей є домашні улюбленці, але немає онлайн сервісу, де б вони могли швидко, в режимі 24/7 і через зручний сайт проконсультуватися у професійного ветеринара. Хоч, насправді, ні я, ні Костя домашніх улюбленців не маємо:)

Ми вирішили перевірити живучість гіпотези. Створили простий лендінг з формою для онлайн-консультації, налаштували таргетинг на власників тварин — і отримали позитивний фідбек. Відразу після цього прийнялись за програмну розробку платформи». 

Наразі проект працює всього лиш близько місяця в бета-версії, але вже надано десятки онлайн-консультацій та викликів додому. 

Монетизація сервісу — комісія з кожної наданої послуги.

В найближчих планах засновників розвиток та відпрацювання бізнесової моделі в Україні і, в подальшому, вихід на інші країни. Команда проекту відкрита до пропозицій та співпраці.

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео