Ребрендинг пов’язаний з розширенням напрямів діяльності бренду, що існує на ринку з 2013 року, і збільшенням предметів декору. Зміни відбулися в логотипі — курсивний шрифт змінено на прописний, чорний колір — на основний синій. Ідею про те, що продукція бренду об’єднує людей не лише всередині команди, але й клієнтів з понад 14 країн світу, залишили. Об’єднуючий елемент між літерами O та R підкреслює мотиви бренду створювати продукти, які несуть щастя, і мотиви клиентів — за допомогою виготовленої продукції самостійно робити кожен день емоційно насиченим.
Додатковими елементами айдентики та впізнаваності бренду є фірмові кольори. Ними стали блакитний та синій. Додаткові кольори — жовтий, рожевий та червоний, які є акцентними та «відповідальними» за створення святкового настрою.
Інший важливий ідентифікатор ORNER — патерни. Замість одного їх тепер три: в першому використовують маленькі кольорові цятки, в другому — кола різних розмірів, в третьому — плями різних форм. Необхідні для оформлення упаковки, рекламних матеріалів, сторінок в соцмережах та інших графічних елементів бренду.
Додали новий елемент візуального стилю — стікери в фірмових кольорах, зважаючи на інтереси цільової аудиторії. Це зручний формат, який дозволить публікувати не лише слоган бренду, але й улюблені фрази, жарти клієнтів чи команди, мотивуючі цитати. Таким точно захочеться поділитися з другом чи наклеїти собі в планер для підняття духу чи настрою. Оновлення візуального стилю відбудеться протягом вересня.