Українська digital-агенція Postmen розробила всеукраїнську інформаційно-рекламну кампанію «Мистецтво хоче знайомитись», щоб спонукати українців більше цікавитись культурою.
В основу ідеї ліг такий інсайт — зараз люди частіше спілкуються у месенджерах і рідше проявляють ініціативу в знайомствах, бояться зробити крок до чогось нового, зокрема, і до мистецтва. Саме тому креативники вирішили доручити цю місію самому мистецтву. Звідси і з’явилась ідея «Мистецтво хоче знайомитись», де різні зразки мистецтва починають вести діалог з людьми. Для цих діалогів використали форму повідомлень з месенджерів, що перекликається з сучасним способом комунікації один з одним.
Побачити зовнішню рекламу можна буде у Києві, Львові, Одесі, Харкові та Дніпрі.
Стежити за проєктом можна на сторінках в Instagram і Facebook. Для більш фанової сторінки в Instagram «Замути з мистецтвом» створили спеціальний тег #артдейтинг, під якими кожен зможе виставляти фото і відео «побачень» з мистецькими творами.
Також в агенції розробили спеціальний чат-бот, який буде «знайомити» людей з українським мистецтвом. Побачити, як він працює можна вже зараз у Telegram і Facebook.
Проєкт реалізовано за підтримки Українського культурного фонду.