Українське мистецтво заговорило з людьми на вулиці
11 Ноя 2019, 08:48

Українське мистецтво заговорило з людьми на вулиці

Українська digital-агенція Postmen розробила всеукраїнську інформаційно-рекламну кампанію «Мистецтво хоче знайомитись», щоб спонукати українців більше цікавитись культурою. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В основу ідеї ліг такий інсайт — зараз люди частіше спілкуються у месенджерах і рідше проявляють ініціативу в знайомствах, бояться зробити крок до чогось нового, зокрема, і до мистецтва. Саме тому креативники вирішили доручити цю місію самому мистецтву. Звідси і з’явилась ідея «Мистецтво хоче знайомитись», де різні зразки мистецтва починають вести діалог з людьми. Для цих діалогів використали форму повідомлень з месенджерів, що перекликається з сучасним способом комунікації один з одним.

Побачити зовнішню рекламу можна буде у Києві, Львові, Одесі, Харкові та Дніпрі. 

Стежити за проєктом можна на сторінках в Instagram і Facebook. Для більш фанової сторінки в Instagram «Замути з мистецтвом» створили спеціальний тег #артдейтинг, під якими кожен зможе виставляти фото і відео «побачень» з мистецькими творами. 

Також в агенції розробили спеціальний чат-бот, який буде «знайомити» людей з українським мистецтвом. Побачити, як він працює можна вже зараз у Telegram і Facebook

Проєкт реалізовано за підтримки Українського культурного фонду.

 

Расскажите друзьям про новость