Агентство стратегічних комунікацій та управління репутацією RMA запустило сайт до Дня Святого Миколая. На ньому в фановій формі проаналізувано репутацію головного героя передноворічних свят і виділено 10 ключових пунктів.
Серед них: релевантний фідбек, цілісний образ, субординація, надійна команда, дотримання таймінгу, сегментація аудиторії, антикризовий менеджент, тощо.
«Головною задумкою при створенні лендінгу було зробити сучасний цікавий продукт і подивитися на Святого Миколая не лише з фанового боку, але і з точки зору репутації. Здається, ще ніхто не пробував розібратися в репутації таких персоналій, як Святий Миколай. І ми, як спеціалісти з управління репутацією, вирішили це зробити першими», — розповіла менеджерка з комунікацій агентства RMA Світлана Чепуренко.