Українська Аквакультурна спільнота запустила соціальну кампанію проти браконьєрства на осетрів.
18 Мар 2019, 14:13

Українська Аквакультурна спільнота запустила соціальну кампанію проти браконьєрства на осетрів.

З кожним роком усе гострішим стає питання браконьєрського вилову риби в Україні. Зараз осетрові знаходяться на межі зникнення, що спонукало Українську Аквакультурну спільноту у партнерстві з креативною агенцією PROVID DDB ініціювати просвітницьку кампанію «Зупиніть браконьєрство», щоб привернути увагу громадськості до цієї проблеми. Раніше в Україні осетрові були представлені в шести видах, два вже
зникли, а чотири знаходяться під загрозою зникнення й занесені до Червоної книги.
Причиною такої екологічної катастрофи є попит на осетрову ікру, який стимулює
розвиток надзвичайно прибуткового бізнесу браконьєрства. Щороку в Україні
споживається близько 10 тон чорної ікри осетрових, з яких лише 20% – легальний
продукт з акваферм. Уся інша ікра отримана незаконним браконьєрським
виловом.
 На ці ключові проблеми спрямована просвітницька кампанія
«Зупиніть браконьєрство». 
Для демонстрації летальних наслідків вживання браконьєрського
вилову було використано образ м’ясорубки, який
дуже влучно ілюструє варварський
спосіб добування ікри та вбивства осетрових риб. 
Кампанія закликає відмовитись від браконьєрської ікри та врятувати осетрів від вимирання. 

Расскажите друзьям про новость