Український дизайнер здобув золоту нагороду на конкурсі плакатів  у Лос-Анджелесі
21 Окт 2020, 11:06

Український дизайнер здобув золоту нагороду на конкурсі плакатів у Лос-Анджелесі

Український графічний дизайнер Микола Коваленко отримав “золото” на міжнародному конкурсі плакатів Biophilia у США (Biophilia Poster Competition, Los Angeles, USA). Цьогоріч брали участь понад 3500 робіт із 167 країн. Результати конкурсу оголошено 18 жовтня 2020 року.

Конкурс плакатів Biophilia присвячений тісному зв’язку людини з навколишнім природним середовищем. Природа живить фізичне та ментальне здоров’я людини, а людина повинна берегти та відновлювати її ресурси. Лаконічний екоплакат Миколи Коваленка показує, що сила людини – в природі, а природа – у руках людини. Водночас тюльпан у вигляді кулака символізує могутність природи. 

Також нещодавно робота Миколи Коваленка “Діалог із природою” отримала бронзову нагороду на трієнале екопостерів у Словаччині (Eco-Poster Triennial, Zilina, Slovakia). 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Загалом Микола Коваленко здобув понад 150 нагород на міжнародних конкурсах і фестивалях дизайну та реклами: Red Dot Design Award (Німеччина), Golden Drum (Словенія), Graphis (США), International Triennial “The 4th Block” (Україна), Kyiv International Advertising Festival KIAF (Україна) та інші. Окрім того, Микола Коваленко є почесним членом Клубу арт-директорів України, членом Асоціації графічних дизайнерів України “4-ий Блок” і чеської Асоціації дизайнерів Brno Biennale, а також належить до Клубу арт-директорів Словаччини. Має власну студію дизайну “Mykola Kovalenko Studio s. r. o.”.

Расскажите друзьям про новость