Другий рік поспіль StarLightMedia здобуває золото на престижній міжнародній премії у сфері маркетингу й дизайну PromaxBDA Awards. Цьогоріч переміг логотип пригодницького серіалу ICTV «Козаки. Абсолютно брехлива історія» у номінації Programme Specific Logo. Дизайн-бюро StarLightMedia обійшло Netflix Creative Studio, які здобули срібло.
«Ми пишаємося, що нашу роботу знову визнають на престижному міжнародному рівні. Це підтверджує, що ми сучасна компанія, у якій працюють неймовірно креативні та талановиті люди. Дуже хочу відзначити всю команду дизайн-бюро за креативну й самовіддану працю. Це відзнака кожного. І, звісно ж, вдячний команді проекту, телеканалу ICTV та всій медіагрупі StarLightMedia за чудовий національний серіал та високий рівень контенту», — зазначив керівник дизайн-бюро StarLightMedia Олексій Рєпік.
Крім того, до шорт-листа премії Europe Awards 2021 увійшли ще 2 проєкти StarLightMedia:
- оформлення програми «Антизомбі» телеканалу ICTV — у номінації On-Air Typography;
- промо-відео до Дня пам’яті та примирення 8 травня та Дня перемоги 9 травня 2020 року — у номінації Special Event Programme Spots.
Ще один переможець з України — НЛО TV. Молодіжний канал, що входить до складу медіахолдингу «Медіа Група Україна», здобув золото в номінації Radio Spot у розділі «Промотування програми».
Promax Europe Awards — найпрестижніший світовий конкурс у сфері маркетингу, дизайну та промоушену. Подібні нагороди отримували HBO, BBC, Netflix, National Geographic та інші канали зі світовим ім’ям.