17 Июн 2021, 17:55

Українські молоді креатори здобули золото Young Lions у категорії «Дизайн»

Команда українських молодих креаторів здобула золоту нагороду Young Lions на Міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions у категорії «Дизайн», зазначає creativity.ua.

Команда дизайнерів у складі Данила Нестеревича із агенції Banda та Вікторії Москофіді із агенції Bickerstaff.893 створили дизайн головної сторінки сайту Форуму Молодих Лідерів One Young World.

Як зазначалося в брифі, стратегічним завданням редизайну сайту One Young World було привернути інтерес молоді.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

«Ми хочемо, щоб вони захотіли відвідати наш веб-сайт і збільшити час, який вони проводять на ньому. В ідеалі рішення має відображати головні тренди та потреби молоді в нинішній час», — підкреслювалося в брифі.

Ключове повідомлення було сформульовано наступним чином: «Відвідайте сайт One Young World і подивіться, як наш Форум поєднує найкращих та найяскравіших молодих людей у світі, справжніх лідерів, прискорюючи їхній вплив у всіх сферах нашого життя та у вирішенні нагальних проблем».

Креативна пара у складі Вікторії та Данила оригінально обіграла слово ONE, поклавши на нього найбільше смислове та емоційне навантаження і зробивши оригінальний сучасний логотип. Саме цільне рішення стало свого роду маніфестом. Все починається одного, першого — з ONE DREAM, ONE IDEA, ONE KICK, ONE SPEECH. У цей смсловий ланцюг цілком і повністю вкладається ONE YOUNG FORUM. Таке рішення, на думку авторів, дає можливість більш широкого використання, зокрема в соціальних мережах.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео