Українців закликали турбуватися про психічне здоров’я
13 Июл 2020, 13:17

Українців закликали турбуватися про психічне здоров’я

Комунікаційна агенція Be―It Health & Social Impact є партнером проєкту «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U). Місія чотирирічного проєкту ― спонукати українців піклуватися про власне психічне здоров’я та зробити якісну допомогу в цій сфері доступною. За даними дослідження, 69% українців бракує інформації про психічне здоров’я, і вони прагнуть дізнатися більше. Саме тому перша хвиля комунікаційної кампанії MH4U має на меті роз’яснити українцям саме поняття психічного здоров’я та актуалізувати потребу дбати про нього так само, як про фізичне здоров’я.

Обличчями кампанії стали члени команди та друзі Be―It Health & Social Impact та One Philosophy Group, частиною якої є агентство: «Тема психічного здоров’я ― дуже персональна для кожного, і це не робить її простою для роботи, але водночас вона гуртує команду. Обираючи креативний підхід до реалізації кампанії, ми вирішили, що ніщо так не підкреслить повідомлення, що психічне здоров’я стосується кожного, як наша власна залученість, тому ми з колегами наважилася буквально стати обличчям проєкту», поділилася керуюча партнерка агенції Be―It Health & Social Impact Наталія Ольберт-Сінько.

 «Ми готувалися до старту проєкту як до забігу на велику дистанцію. Команда агентства виношувала комунікаційну стратегію MH4U більше року, проводячи дослідження, ретельно добираючи пазли креативної кампанії, записуючи глибинні інтерв’ю з експертами, тестуючи повідомлення. Ми зрозуміли, що зіткнувшись із психологічними проблемами, люди часто не знають, як їх оцінити та вирішити, – і ускладнюють ситуацію ще більше. Тому вирішили побудувати нашу кампанію на протиставленні. Адже психічне здоров’я це прості кроки, які може зробити кожен, обравши, як саме діяти у складних життєвих ситуація», відзначив Максим Кузьменко, креативний директор Be―It Health & Social Impact. Головні принципи креативної кампанії це повага, уважність до слів та емоцій, віра в людину.

Серед цільових аудиторій проєкту ― дорослі українці, люди, які зіштовхнулися з досвідом психічного розладу та їхні рідні, експерти у сфері психічного здоров’я, освітяни, журналісти та лідери спільнот, що мають потенціал локально втілювати програми підтримки психічного здоров’я.

Візуальний стиль проєкту MH4U також розробляла креативна команда агентства. Кампанія побудована на протиставленні двох можливих реакцій людини на складні життєві ситуації: фокусуватися на проблемі чи на пошуку рішення. Для збереження психічного здоров’я важливо одразу робити крок у бік рішення, адже часто все починається з таких маленьких кроків, і це веде до кращого самопочуття вже в цей момент. Цей вибір ми робимо щодня – і таким чином впливаємо на наше психічне здоров’я – продуктивність, стресостійкість, почуття самореалізації та вкладу у спільноту. 

Джерелом перевіреної та актуальної інформації про психічне здоров’я та допомогу у цій сфері стане офіційний сайт MH4U: www.mh4u.in.ua.

Расскажите друзьям про новость