Українці перетворюються на справжніх зірок у промо благодійної акції АТБ
01 Ноя 2021, 12:04

Українці перетворюються на справжніх зірок у промо благодійної акції АТБ

Другий рік поспіль Всеукраїнський благодійний фонд АТБ за участі компанії «АТБ-маркет» долучаються до допомоги онкохворим дітям та проводять благодійну акцію «Мене це стосується! А тебе?» Купуючи спеціальні благодійні товари та товари партнерів в магазинах мережі «АТБ», українці допомагають зібрати кошти на допомогу онкохворим дітям – підопічним фонду «Таблеточки».

Щороку в Україні рак діагностують у 1000 дітей. Одужує лише 50-60%. В європейських країнах рівень виживаності більше 80%. Аби змінити українську статистику і забезпечити вчасне якісне лікування, щоб якомога більше цих дітей перемагало, необхідно об’єднати зусилля всієї країни. 

«Ти зірка, коли допомагаєш дітям» – так звучить слоган благодійної акції цієї осені. Не обов’язково бути зіркою, меценатом чи відомою людиною, щоб допомагати. Легко можна стати в ряд з такими людьми навіть роблячи повсякденні справи. Наприклад, купуючи продукти у супермаркеті. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Якісна та результативна благодійність, на нашу переконливу думку, може бути тільки системною. Саме тому, вже другий рік поспіль ми об’єднуємось з фондом «Таблеточки» для реалізації найважливішої місії допомоги онкохворим дітям. Цього разу ще масштабніше, ще амбітніше, з долученням найширшого кола партнерів та однодумців. Як свідчать результати минулорічної акції, тільки згуртувавшись, тільки об’єднавши зусилля ми можемо досягти максимальних результатів задля допомоги та підтримки тих, хто потребує її найгостріше. Сьогодні кожен з нас може стати зіркою, просто допомагаючи дітям» зазначає директор Всеукраїнського благодійного фонду «АТБ» Сергій Демченко.

Участь у акції може взяти кожен: покупцям в магазинах мережі «АТБ» пропонують придбати благодійні товари: маленьку шоколадку, жувальні цукерки, желейні цукерки, вологі серветки, набір стікерів, шоколадні батончики, багаторазовий стакан для напоїв. Також є товари партнерів у залі, позначенні спеціальним цінником. Прибуток від продажу благодійних товарів за мінусом податків та 50 копійок від товарів партнерів піде на лікування онкохворих дітей – підопічних фонду «Таблеточки». 

«Благодійність для українців стала більш системним процесом, а не імпульсивним поривом. Я щаслива, що вже другий рік поспіль ця акція об’єднує всю країну і показує, наскільки важлива участь кожної людини. Добро легко і просто робити навіть під час покупок у супермаркеті і в такий спосіб допомагати дітям. Разом з вами ми наближаємо майбутнє, де жодна українська дитина не вмирає від раку. Нас з вами «це стосується» – підкреслює директорка фонду «Таблеточки» зі стратегічних партнерств Світлана Пугач.

Благодійну акцію підтримують 13 відомих українців: Олег Винник, Ольга Сумська, Наталія Могилевська, Анна Трінчер, Богдан Шелудяк, Ектор Хіменес-Браво, Jerry Heil, Оля Полякова, Володимир Остапчук, Злата Огнєвіч, DZIDZIO, KAZKA, Анна Буткевич. 

У спеціальних промо-роликах до акції зірки показують, що покупці АТБ, які придбали благодійний товар і таким чином допомагають онкохворим дітям, є «справжньою зіркою».

Акція охоплює понад 1200 магазинів по всій країні і залучає до участі українців в усіх регіонах. Придбати благодійні товари і допомогти онкохворим дітям можна в період з 1 по 30 листопада 2021.

Минулого року завдяки цій акції діти в 10 онкоцентрах України отримали допомогу на понад 10 мільйонів гривень.

Партнери благодійної акції: рекламна агенція Leo Burnett Ukraine, відео продакшн повного циклу Contrabas video production, медіа-агенція OMD Media Group, агенція FFFACE.ME, агентство по роботі з інфлюенсерами WhyNot? Enot.

Расскажите друзьям про новость