Оператор зовнішньої реклами PRIME Group долучився до наймасштабнішої всесвітньої соціальної ініціативи в out of home медіа — кампанії «Наш другий шанс». Проект створено всесвітньою організацією OOH реклами (WOO) за підтримки креативної агенції New Commercial Arts, DOOH продакшн студії Grand Visual та провідних OOH операторів зі всього світу.
Ініціатива покликана нагадати про загальнолюдські цінності у світі, що стрімко змінюється.
«Кампанія „Наш другий шанс“ неупереджено відображає новий постпандемічний світ і фокусується на можливості, наданій людям в усьому світі, переглянути пріоритети та прагнення, — говорить президент WOO Том Годдард. — New Commercial Arts створила приголомшливу кампанію, яка змальовує галузь OOH реклами в її кращому прояві, і нагадує рекламодавцям і агенціям: в той час, як світ знову відкривається для бізнесу, out of home залишається єдиним справді глобальним широко охоплюючим медіа».
Кампанія розпочалася наприкінці липня і триватиме до кінця серпня. Статичні та динамічні сюжети розміщено на тисячах цифрових рекламоносіях у понад тридцяти країнах на п’яти континентах. В Україні кампанія проходить на цифрових носіях PRIME Group.
«Ми раді можливості стати частиною глобальної галузевої ініціативи, що об’єднала OOH операторів, а відтак і їх аудиторію — мільйони людей з усього світу. Попри економічні негаразди, цифровий сегмент OOH медіа продовжує кількісно і технологічно розвиватися в усьому світі, і наша країна теж живить цей тренд», — говорить керуючий партнер PRIME Group Катерина Храмова.