«Український тиждень» змінює керівництво
21 Янв 2009, 09:16

«Український тиждень» змінює керівництво

Керівництво журналу «Український тиждень» розповсюдило інформацію, що головний редактор та його заступник - Роман Кульчинський та Павло Солодько відсторонені від виконання функціональних обов’язків

«Український тиждень» змінює керівництво

Керівництво журналу «Український тиждень» розповсюдило інформацію, що головний редактор та його заступник — Роман Кульчинський  та Павло Солодько відсторонені від виконання функціональних обов’язків, а процедура їх звільнення відбувається згідно з чинним законодавством.

Інформація кадрові перестановки з'явилась ще наприкінці минулого тижня. Офіційні пояснення керівництва проекту, — «вони не впорались із управлінням редакцією». Водночас, керівництво видання повідомляє, що зміни у кадровій політиці, які відбулись, не вплинуть на політику видання.

За словами Ганни Кашеїди, керівника  відділу маркетингу журналу, «Український тиждень» продовжує виходити в плановому режимі. «Наше видання має великий потенціал і ми розраховуємо на суттєвий прогрес в розвитку протягом 2009 року».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ганна Кашеїда також повідомила «МедіаБізнес», що у передноворічному номері під рекламу було задіяно 13,5 шпальти, а перший номер цього року вийшов із рекламой на 5 і   3/4  шпальти. «Рекламна складова напряму не пов'язана з кадровими змінами. Звичайно, ситуація, яка зараз є на рекламному ринку, впливає на надходження від реклами в журнал — ми відчуваємо це як і всі субєкти рекламно-комунікаційного ринку. Але наголошуємо на те, що проект є інвестиційним, відчуває себе стабільно та планово і поступово розвивається».

Вона також розказала, що роботу редакції зараз очолює шеф-редактор Юрій Макаров, а суттєвих кадрових змін або скорочення накладу чи періодичності на  на найближчий час УТ не планує.

Перший номер УТ вийшов 2 листопада 2007 року. На сьогодні журнал розповсюдується по всій Україні, наклад — 30,7 тис. примірників. Сума інвестицій в проект не розголошується.

Нагадаємо, що в серпні минулого року Джед Санден закрив україномовний проект KP-Media, «Новинар». Тоді ж повідомлялось, що аудиторія «Новинаря» може перейти до УТ.

Україномовний суспільно-політичний журнал «Український ТИЖДЕНЬ»  — це спільний проект австрійської компанії ECEM Media GmbH та відомого журналіста й телеведучого Юрія Макарова. Перший номер вийшов 2 листопада 2007 року.

Расскажите друзьям про новость