«Український тиждень» змінює керівництво
21 Янв 2009, 09:16

«Український тиждень» змінює керівництво

Керівництво журналу «Український тиждень» розповсюдило інформацію, що головний редактор та його заступник - Роман Кульчинський та Павло Солодько відсторонені від виконання функціональних обов’язків

«Український тиждень» змінює керівництво

Керівництво журналу «Український тиждень» розповсюдило інформацію, що головний редактор та його заступник — Роман Кульчинський  та Павло Солодько відсторонені від виконання функціональних обов’язків, а процедура їх звільнення відбувається згідно з чинним законодавством.

Інформація кадрові перестановки з'явилась ще наприкінці минулого тижня. Офіційні пояснення керівництва проекту, — «вони не впорались із управлінням редакцією». Водночас, керівництво видання повідомляє, що зміни у кадровій політиці, які відбулись, не вплинуть на політику видання.

За словами Ганни Кашеїди, керівника  відділу маркетингу журналу, «Український тиждень» продовжує виходити в плановому режимі. «Наше видання має великий потенціал і ми розраховуємо на суттєвий прогрес в розвитку протягом 2009 року».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ганна Кашеїда також повідомила «МедіаБізнес», що у передноворічному номері під рекламу було задіяно 13,5 шпальти, а перший номер цього року вийшов із рекламой на 5 і   3/4  шпальти. «Рекламна складова напряму не пов'язана з кадровими змінами. Звичайно, ситуація, яка зараз є на рекламному ринку, впливає на надходження від реклами в журнал — ми відчуваємо це як і всі субєкти рекламно-комунікаційного ринку. Але наголошуємо на те, що проект є інвестиційним, відчуває себе стабільно та планово і поступово розвивається».

Вона також розказала, що роботу редакції зараз очолює шеф-редактор Юрій Макаров, а суттєвих кадрових змін або скорочення накладу чи періодичності на  на найближчий час УТ не планує.

Перший номер УТ вийшов 2 листопада 2007 року. На сьогодні журнал розповсюдується по всій Україні, наклад — 30,7 тис. примірників. Сума інвестицій в проект не розголошується.

Нагадаємо, що в серпні минулого року Джед Санден закрив україномовний проект KP-Media, «Новинар». Тоді ж повідомлялось, що аудиторія «Новинаря» може перейти до УТ.

Україномовний суспільно-політичний журнал «Український ТИЖДЕНЬ»  — це спільний проект австрійської компанії ECEM Media GmbH та відомого журналіста й телеведучого Юрія Макарова. Перший номер вийшов 2 листопада 2007 року.

Расскажите друзьям про новость