Українська преса стала краще — Джед Санден
17 Ноя 2008, 08:37

Українська преса стала краще — Джед Санден

Джед Санден: «Стан сучасної української преси набагато кращий, ніж за часів президентства Кучми»

Українська преса стала краще — Джед Санден

Джед Санден: «Стан сучасної української преси набагато кращий, ніж за часів президентства Кучми»


Нині українська преса перебуває у кращому стані, ніж за часів президентства Кучми. Такими оцінками медіапростору поділився Джед Санден, власник холдингу «КР-медіа», із учасниками Фестивалю незалежної студентської преси, що відбувся у Києві 14-15 листопада.
 
Учасники фестивалю, студенти з різних міст України, що цікавляться журналістською справою, зустрічалися з відомими редакторами і журналістами та обговорювали проблеми молодіжних і студентських видань, стан сучасної української преси. Так, першого фестивального дня було організовано екскурсію до медіахолдингу «КР-медіа» («Корреспондент», «Афиша», Kyiv Post, «15 минут», Pink та ін.), де учасники поспілкувалися з головним редактором журналу «Афиша» Анною Довгаль. З-поміж іншого, вона анонсувала зміну дизайну журналу найближчим часом.
 
Редактор журналу «Корреспондент» Андрій Смірнов, окрім розповіді про основну концепцію видання, порадив молодим журналістам працювати спочатку у тижневику, а вже потім у щомісячному журналі.
 
В Українському домі (де проходила основна частина заходів) історію своєї успішної кар’єри розповів Олексій Капуста – видавець журналу «Управление компанией». А Джед Санден у формі запитань-відповідей розповідав, що медіабізнес є досить прибутковим і що «КР-медіа» працює за американським стандартом, вимагаючи від новин перш за все об’єктивності, і заохочував усіх співпрацювати з «КР-медіа».
 
На другий день було заплановано екскурсію на 5 канал і зустрічі з Юлією Жмакіною, Антоном Степюком, Вахтангом Кіпіані, Андрієм Макаренком, Віталієм Портніковим та Михайлиною Скорик.
 
Фестиваль проводиться втретє, його мета – створення асоціації студентських ЗМІ в Україні. Організатори – студентська рада Києва, Спілка ініціативної молоді за підтримки Міністерства освіти і науки України, товариства «Знання» і Всеукраїнської мережі молодіжних видань «А5».
 
Альона Качкан

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость