Українська преса стала краще — Джед Санден
17 Ноя 2008, 08:37

Українська преса стала краще — Джед Санден

Джед Санден: «Стан сучасної української преси набагато кращий, ніж за часів президентства Кучми»

Українська преса стала краще — Джед Санден

Джед Санден: «Стан сучасної української преси набагато кращий, ніж за часів президентства Кучми»


Нині українська преса перебуває у кращому стані, ніж за часів президентства Кучми. Такими оцінками медіапростору поділився Джед Санден, власник холдингу «КР-медіа», із учасниками Фестивалю незалежної студентської преси, що відбувся у Києві 14-15 листопада.
 
Учасники фестивалю, студенти з різних міст України, що цікавляться журналістською справою, зустрічалися з відомими редакторами і журналістами та обговорювали проблеми молодіжних і студентських видань, стан сучасної української преси. Так, першого фестивального дня було організовано екскурсію до медіахолдингу «КР-медіа» («Корреспондент», «Афиша», Kyiv Post, «15 минут», Pink та ін.), де учасники поспілкувалися з головним редактором журналу «Афиша» Анною Довгаль. З-поміж іншого, вона анонсувала зміну дизайну журналу найближчим часом.
 
Редактор журналу «Корреспондент» Андрій Смірнов, окрім розповіді про основну концепцію видання, порадив молодим журналістам працювати спочатку у тижневику, а вже потім у щомісячному журналі.
 
В Українському домі (де проходила основна частина заходів) історію своєї успішної кар’єри розповів Олексій Капуста – видавець журналу «Управление компанией». А Джед Санден у формі запитань-відповідей розповідав, що медіабізнес є досить прибутковим і що «КР-медіа» працює за американським стандартом, вимагаючи від новин перш за все об’єктивності, і заохочував усіх співпрацювати з «КР-медіа».
 
На другий день було заплановано екскурсію на 5 канал і зустрічі з Юлією Жмакіною, Антоном Степюком, Вахтангом Кіпіані, Андрієм Макаренком, Віталієм Портніковим та Михайлиною Скорик.
 
Фестиваль проводиться втретє, його мета – створення асоціації студентських ЗМІ в Україні. Організатори – студентська рада Києва, Спілка ініціативної молоді за підтримки Міністерства освіти і науки України, товариства «Знання» і Всеукраїнської мережі молодіжних видань «А5».
 
Альона Качкан

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость