Українська аудиторія соціальних мереж — 6,25 млн. людей
14 Апр 2009, 14:00

Українська аудиторія соціальних мереж — 6,25 млн. людей

Українська аудиторія соціальних мереж, станом на квітень 2009 року, складає 6,25 млн. людей, з них 5,36 млн. – повнолітні.

Українська аудиторія соціальних мереж — 6,25 млн. людей

Українська аудиторія соціальних мереж, станом на квітень 2009 року, складає 6,25 млн. людей, з них 5,36 млн. – повнолітні. Такі дані дослідження аудиторії соціальних мереж, проведеного Агентством прямих комунікацій SIM.
Як показали результати дослідження, найпопулярнішими соціальними мережами в Україні є російські «В контакті», «Однокласники» та українська Connect, на них припадає 99% всіх користувачів соцмереж та щоденно їх відвідують 3,37 млн. українців. Крім того, 3,96 млн. українців (63,3% від загальної чисельності користувачів) зареєстровані на кількох сайтах. В результаті сумарна кількість облікових записів у популярних мережах складає 9,5 млн. штук.
Найбільшу зацікавленість до мереж проявляють люди у віці 18-34 роки. Таких відвідувачів налічується 4,07 млн. людей (65,16% користувачів мереж), 49,4% з них – жінки.
Аналітики «SIM» прогнозують, що до 2011 року аудиторія соціальних мереж зросте на 85% до 11,5 млн. користувачів. Крім того, слід очікувати розвитку тематичних соціальних мереж, їх еволюції та появи більш потужних інструментів прямої комунікації, які будуть значно сильніше інтегровані в життя людини.
«Соціальні мережі, які охопили кілька мільйонів українців, стають важливим каналом зв’язку з аудиторією, та з кожним роком їх роль буде лише зростати. Вже сьогодні лідери політичних сил можуть знайти в мережах п‘ять мільйонів виборців, міністр оборони – більше півмільйона потенційних призовників, ректор ВНЗ – близько мільйона майбутніх абітурієнтів», — вважає директор Агентства прямих комунікацій SIM Євген Смаглюк.

Дані про структуру аудиторії отримані шляхом перевірки наявності облікових записів випадково відібраних користувачів в кількох соціальних мережах. Вибірка репрезентативна за статтю та віком учасників соцмереж. Всього було звірено 436 анкет, похибка не перевищує 5%.

Агентство прямих комунікацій «SIM» планує проводити дослідження аудиторії соціальних мереж щоквартально. Наступний випуск запланований на початок липня 2009 року.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость