Uklon показал разнообразие любви в кампании к 14 февраля.
12 Фев 2019, 10:05

Uklon показал разнообразие любви в кампании к 14 февраля.

Сервис вызова авто прорекламировал свои услуги в День Влюбленных, показав разнообразную любовь. На странице в Facebook компания разместила одно изображение традиционной пары. Изображения других пар можно увидеть в Instagram-аккаунте компании. В комментариях ряд пользователей осудил рекламу ЛГБТ, а другие выразили свое огорчение тем, что сервис не разместил все изображения в Facebook. 

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

View this post on Instagram

Відчуваєш у повітрі настрій кохання? Це їде Uklon та везе круті та романтичні подарунки для улюблених клієнтів. Адже ми знаємо, як розтопити кригу будь-якого серця! Рецепт наступний: замовляй Uklon у Києві з 11 до 14 лютого, та отримуй шанс упіймати святковий сет до Дня закоханих: стильний брендований світшот, промокоди на поїздки та чудові наліпки. Більше замовлень – більше шансів на подарунки!

A post shared by Uklon (@uklon.ua) on

Расскажите друзьям про новость