Uklon показал разнообразие любви в кампании к 14 февраля.
12 Фев 2019, 10:05

Uklon показал разнообразие любви в кампании к 14 февраля.

Сервис вызова авто прорекламировал свои услуги в День Влюбленных, показав разнообразную любовь. На странице в Facebook компания разместила одно изображение традиционной пары. Изображения других пар можно увидеть в Instagram-аккаунте компании. В комментариях ряд пользователей осудил рекламу ЛГБТ, а другие выразили свое огорчение тем, что сервис не разместил все изображения в Facebook. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

View this post on Instagram

Відчуваєш у повітрі настрій кохання? Це їде Uklon та везе круті та романтичні подарунки для улюблених клієнтів. Адже ми знаємо, як розтопити кригу будь-якого серця! Рецепт наступний: замовляй Uklon у Києві з 11 до 14 лютого, та отримуй шанс упіймати святковий сет до Дня закоханих: стильний брендований світшот, промокоди на поїздки та чудові наліпки. Більше замовлень – більше шансів на подарунки!

A post shared by Uklon (@uklon.ua) on

Расскажите друзьям про новость