Uklon запустив реферальную програму з кастомними промокодом
07 Сен 2021, 16:37

Uklon запустив реферальную програму з кастомними промокодом

Онлайн-сервіс виклику авто Uklon представив «Стартапку» — свою першу реферальную програму, що стане платформою для заробітку на кастомізованих промокодах в самому додатку.

Тепер райдери Uklon можуть придумувати і генерувати власний invite-промокод, який назавжди буде закріплений за їх акаунтом. Наприклад, CRAZYbaby373, batya1991, theverybestmax і тд.

Нові користувачі, які реєструються за таким кастомним промокодом свого друга, отримують знижку в 50 грн на першу поїздку.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Після першої поїздки запрошеного друга знижка прилітає на рахунок власника унікального промокода. Чим більше його invite-промокод використовується, тим більше знижок накопичується.

«Надихнувшись порадами сучасних інфобізнесменів, ми в Uklon пропонуємо переосмислити тему економії на поїздках і подивитися на свій промокод, як на власний стартап. Спираючись на поради відомих в мережі мільйонерів з розряду «заощадити = заробити» приходимо до простої істини: чим більше людей використовують унікальний промокод, тим більше знижок на майбутні поїздки ми отримуємо = тим більше ми заробляємо!», — каже Вадим Іщенко, CMO компанії Uklon.

Стартапка — це можливість створити свій продукт всередині Uklon. Кастомні промокодом стають частиною особистого бренду і чим крутіше людина про нього розповідає і просуває, тим успішніше його справа.

В іронічній промоційної кампанії Стартапки Uklon розповідає своїм клієнтам про ключі до успіху, який є у них в телефоні, і закликає не втрачати можливість заробляти і примножувати, користуючись новою реферальной програмою.

«Реферльная програма — це складно. Люди сприймають це по-різному, а ще й треба розбиратися, як це працює, і за що ти в результаті отримаєш бонус. Первинно, ми хотіли вирішити цю проблему, і зрозуміли що не будемо з розумним обличчям розповідати про те, як же вигідно їздити з Uklon. Ми захотіли повеселити людей і перетворити складну «реферальную програму» в щось просте і розважальне. Коли визначили, що один з атрибутів — кастомний промокод, народилася думка, що це більше схоже на власний мікро-бізнес з індивідуальною назвою. Ти ніби відкриваєш стратап всередині апки, так і народилася «Стартапка». А далі з’явилася людина-бізнес, популярний образ «підприємця», який заробляє на всьому що рухається, а що не рухається — він рухає і заробляє. Звичайно, на туфлі зі шкіри крокодила не всі зможуть заробити, але спробувати варто. Тим більше це просто — відкриваєш, розсилаєш і катаєш, а монетка капає», — розповів Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор IAMIDEA.

Для того, щоб стати учасником Стартапкі, потрібно заповнити свій профіль і зробити 5 поїздок. Поки програма доступна тільки в Києві, але скоро буде розширюватися на інші міста.

Расскажите друзьям про новость