Онлайн-сервіс виклику авто Uklon представив «Стартапку» — свою першу реферальную програму, що стане платформою для заробітку на кастомізованих промокодах в самому додатку.
Тепер райдери Uklon можуть придумувати і генерувати власний invite-промокод, який назавжди буде закріплений за їх акаунтом. Наприклад, CRAZYbaby373, batya1991, theverybestmax і тд.
Нові користувачі, які реєструються за таким кастомним промокодом свого друга, отримують знижку в 50 грн на першу поїздку.
Після першої поїздки запрошеного друга знижка прилітає на рахунок власника унікального промокода. Чим більше його invite-промокод використовується, тим більше знижок накопичується.
«Надихнувшись порадами сучасних інфобізнесменів, ми в Uklon пропонуємо переосмислити тему економії на поїздках і подивитися на свій промокод, як на власний стартап. Спираючись на поради відомих в мережі мільйонерів з розряду «заощадити = заробити» приходимо до простої істини: чим більше людей використовують унікальний промокод, тим більше знижок на майбутні поїздки ми отримуємо = тим більше ми заробляємо!», — каже Вадим Іщенко, CMO компанії Uklon.
Стартапка — це можливість створити свій продукт всередині Uklon. Кастомні промокодом стають частиною особистого бренду і чим крутіше людина про нього розповідає і просуває, тим успішніше його справа.
В іронічній промоційної кампанії Стартапки Uklon розповідає своїм клієнтам про ключі до успіху, який є у них в телефоні, і закликає не втрачати можливість заробляти і примножувати, користуючись новою реферальной програмою.
«Реферльная програма — це складно. Люди сприймають це по-різному, а ще й треба розбиратися, як це працює, і за що ти в результаті отримаєш бонус. Первинно, ми хотіли вирішити цю проблему, і зрозуміли що не будемо з розумним обличчям розповідати про те, як же вигідно їздити з Uklon. Ми захотіли повеселити людей і перетворити складну «реферальную програму» в щось просте і розважальне. Коли визначили, що один з атрибутів — кастомний промокод, народилася думка, що це більше схоже на власний мікро-бізнес з індивідуальною назвою. Ти ніби відкриваєш стратап всередині апки, так і народилася «Стартапка». А далі з’явилася людина-бізнес, популярний образ «підприємця», який заробляє на всьому що рухається, а що не рухається — він рухає і заробляє. Звичайно, на туфлі зі шкіри крокодила не всі зможуть заробити, але спробувати варто. Тим більше це просто — відкриваєш, розсилаєш і катаєш, а монетка капає», — розповів Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор IAMIDEA.
Для того, щоб стати учасником Стартапкі, потрібно заповнити свій профіль і зробити 5 поїздок. Поки програма доступна тільки в Києві, але скоро буде розширюватися на інші міста.