Напередодні найромантичнішої події року Дня святого Валентина, Uklon запустив комунікаційну кампанію на 360 з меседжем “Твоє свято – твої правила”.
Щороку до Дня закоханих кожен із нас відчуває тиск суспільства через те, як потрібно святкувати у цей день. Стереотипне “ідеальне святкування” – це коли ти подарував і сам отримав валентинку від своєї коханої людини під час романтичної вечері. Водночас у реальному житті не у всіх є кохана людина, та і бажання дарувати валентинки також.
Креативна агенція IAMIDEA розробили для Uklon ідею для серії відеороликів, що транслюються на ТБ та діджиталі де всі стереотипи Дня святого Валентина постають в образах Зомбівалентинів, а головні персонажі відео оминають їх, адже разом з Uklon святкують за своїми правилами.
“Щороку ми разом з Uklon дивимось на це Свято закоханих під іншим кутом! І цей рік не став винятком. Під День закоханих все перетворюється на червоно-рожево-мімімішний апокаліпсис. Міста захоплюють рожеві джунглі та кошики з трояндами. Ми створили яскравих зомбівалентинів як візуалізації стереотипів пов’язаних з днем закоханих. Наші герої хочуть святкувати по своїм правилам, тож Uklon допомагає їм це влаштувати! А ми допомогли Uklon це показати, ось так. Головне пам’ятати, що не обов’язково святкувати як заведено, але обов’язково святкувати як хочеться”, – поділився Дмитро Горбенко, креативний копірайтер агенції IAMIDEA.
Так зʼявився меседж кампанії “Твоє свято – твої правила” та головні персонажі комунікації Зомбівалентини, які є фізичним втіленням усіх стереотипних атрибутів свята.
Uklon зізнається у коханні всім своїм користувачам за допомогою валентинок, які можна знайти в додатку разом зі святковою графікою.
Аби більше людей святкувало за своїми правилами, Uklon у рамках колаборації з мережею кінотеатрів Multiplex та фондом Олени Пінчук дарує приємний подарунок – промокод із персональною знижкою на поїздку у вигляді валентинки.
А для того, щоб усі охочі мали змогу привітати своїх близьких небанальними валентинками в месенджерах, – був розроблений стікер-пак для Telegram і Viber.
Для донесення месседжу кампанії у найбільших містах України зʼявляться автомобілі сервісу в новому дизайні, а вулицями міст будуть розміщені рекламні борди.