UKLON, COMFY, INTERTOP та агенція IAMIDEA запустили кампанію #післязараз
29 Апр 2020, 17:33

UKLON, COMFY, INTERTOP та агенція IAMIDEA запустили кампанію #післязараз

Українські компанії UKLON, COMFY, INTERTOP та агенція IAМIDEA виклали у мережу відео, у якому розповідають про важливість дотримуватись карантину і нагадують, що завдяки взаємній підтримці кожен українець зовсім скоро зможе повернутись до свого звичного ритму життя, у якому на них чекають зустрічі з друзями та колегами, подорожі, фестивалі, шопінг та просто можливість насолоджуватись спілкуванням офлайн. 

https://www.facebook.com/comfy.ua/videos/651326789039706/

«Сьогодні увесь світ вчиться жити у нових умовах: компанії підтримують державу та соціальні проекти, люди намагаються не вмикати паніку та дотримуватись самоізоляції, бізнес адаптується до нових правил. Це стрес для всіх та кожного. Й емоційна підтримка людей не менш важлива, ніж фінансова. Тому, ми з нашими партнерами та друзями вирішили нагадати кожному, що саме від нас самих залежить, коли наша країна повернеться до „докарантинного життя“ й ми зможемо без побоювань танцювати на фестах та вечірках, завітати до батьків, випити кави у улюбленій кав’ярні чи потеревенити з друзями у барі. Варто тільки ще трішечки потерпіти!», — коментує ініціативу маркетинговий директор компанії UKLON Вадим Іщенко.

Також, ініціатори кампанії #післязараз закликають український бізнес підтримати цю ініціативу й розмістити у себе на сторінках відео з закликом: «ЗАРАЗ ще трішки почекати, а ПІСЛЯ повернутись до улюблених справ РАЗОМ».

За участь та підтримку у створенні відео компанії дякують TV LAB production, Kyiv Academy Of Media Arts, Atlas Weekend, Kachorovska Atelier, Maybelline NY Ukraine, L’Oreal Paris Ukraine.

Расскажите друзьям про новость