UKLON, COMFY, INTERTOP та агенція IAMIDEA запустили кампанію #післязараз
29 Апр 2020, 17:33

UKLON, COMFY, INTERTOP та агенція IAMIDEA запустили кампанію #післязараз

Українські компанії UKLON, COMFY, INTERTOP та агенція IAМIDEA виклали у мережу відео, у якому розповідають про важливість дотримуватись карантину і нагадують, що завдяки взаємній підтримці кожен українець зовсім скоро зможе повернутись до свого звичного ритму життя, у якому на них чекають зустрічі з друзями та колегами, подорожі, фестивалі, шопінг та просто можливість насолоджуватись спілкуванням офлайн. 

https://www.facebook.com/comfy.ua/videos/651326789039706/

«Сьогодні увесь світ вчиться жити у нових умовах: компанії підтримують державу та соціальні проекти, люди намагаються не вмикати паніку та дотримуватись самоізоляції, бізнес адаптується до нових правил. Це стрес для всіх та кожного. Й емоційна підтримка людей не менш важлива, ніж фінансова. Тому, ми з нашими партнерами та друзями вирішили нагадати кожному, що саме від нас самих залежить, коли наша країна повернеться до „докарантинного життя“ й ми зможемо без побоювань танцювати на фестах та вечірках, завітати до батьків, випити кави у улюбленій кав’ярні чи потеревенити з друзями у барі. Варто тільки ще трішечки потерпіти!», — коментує ініціативу маркетинговий директор компанії UKLON Вадим Іщенко.

Також, ініціатори кампанії #післязараз закликають український бізнес підтримати цю ініціативу й розмістити у себе на сторінках відео з закликом: «ЗАРАЗ ще трішки почекати, а ПІСЛЯ повернутись до улюблених справ РАЗОМ».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

За участь та підтримку у створенні відео компанії дякують TV LAB production, Kyiv Academy Of Media Arts, Atlas Weekend, Kachorovska Atelier, Maybelline NY Ukraine, L’Oreal Paris Ukraine.

Расскажите друзьям про новость