Учні зняли соціальні ролики про важливість світловідбивачів у темний період доби
11 Дек 2020, 13:16

Учні зняли соціальні ролики про важливість світловідбивачів у темний період доби

В Україні відбулась національна олімпіада для школярів «Благаю, світись!» про безпеку на дорозі. У межах олімпіади, учні з понад ста шкіл знімали креативні ролики про важливість використовувати світловідбивні елементи у темний період доби та викладали їх у соціальних мережах. Загалом у олімпіаді, яку запустила компанія ОККО, взяли участь понад 170 відео та більше 100 шкіл. Мета проєкту – розвинути культуру носіння світловідбивачів серед молоді. 

Переможцями національної олімпіади «Благаю, світись!» стали: Вікторія Теперик (м. Рівне), Дарія Радько (м. Вишгород) та Діана Русин (м. Львів).

https://www.youtube.com/watch?v=U5g7pPnbpNE&ab_channel=OKKO

Двоє переможців обрали за голосуванням конкурсного журі та одного за кількістю вподобань у соцмережах. Діти отримають призи – iPhone 11, а школи, які вони представляли  – комплекти світловідбивачів.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=Pw9dukpC_1A&feature=youtu.be&ab_channel=OKKO

«Мені подобається, що олімпіада поєднала в собі просвітницьке і творче завдання. Діти змогли показати свої креативні навички у створенні відео та одночасно донести важливий меседж – світловідбивачі рятують життя. Привчати культурі носіння флікерів, жилетів та інших світловідбивачів у темний період доби треба з дитинства, щоб це стало нормальною повсякденною звичкою»,наголошує один з учасників конкурсного журі олімпіади, засновник електромобільного блогу AutoGeek Євген Муджирі.

Всі ролики учасників олімпіади можна переглянути за хештегом #благаюсвітись у соцмережах Facebook, Instagram, TikTok та YouTube. 

«Ми розуміли, що сформувати звичку використовувати світловідбивачі у темний період доби — дуже складне завдання. Саме тому ми звернулися за підтримкою до аудиторії дітей і це дуже гарно спрацювало. Впродовж усього місяця ми спостерігали, наскільки сучасно можна говорити про безпеку на дорозі та закликати друзів і однокласників носити світловідбивачі. Так і формується культура безпеки на дорозі, – коментує проєкт керівник департаменту корпоративних комунікацій ОККО Ярослава Полякова. – Окрім школярів, «Благаю, світись!» підтримали освітяни та батьки з усієї України. Учні, які взяли участь у національній олімпіаді, стали справжніми героями для своїх шкіл, адже їхні креативні відеоролики побачила вся країна». 

Нагадаємо, 19 листопада 2020 року, завдяки роботі активістів та соціальним проєктам про безпеку на дорозі у темний період доби, Кабінет Міністрів України зобов’язав пішоходів використовувати світловідбивні елементи.

Зазначимо, «Благаю, світись!» – ініціатива компанії «ОККО», що реалізується в межах щорічного проєкту «Благаю, живи! Безпека на дорозі». Старт цьогорічного етапу відбувся 22 жовтня – на будівлі Національної бібліотеки імені В. І. Вернадського показали лазерну проєкцію – соціальний ролик про важливість використання світловідбивачів на дорозі у темний період доби. 

Расскажите друзьям про новость