UBC відкрив друковане видання та інформагенцію
«UBC: Український бізнес-канал» започаткує друковане видання та інформаційну агенцію. Про це заявила генеральний продюсер UBC Світлана Коляда на прес-конференції, що відбулася в Києві. Робота над проектом «телеканал+інформагенція+друковане видання» розпочнеться на початку 2008-го року.
За словами пані Коляди, вдатись до таких кроків спонукає «відсутність в Україні ділової журналістики з акцентом на глибоку аналітику».
До такого висновку, зазначила Світлана Коляда, на UBC прийшли після детального вивчення українського медіаринку: «Ми зрозуміли, що в Україні не вистачає глибокого аналізу економічних процесів у державі і світі. Наразі маємо ділову журналістику в нас доволі поверхову. Тому зібрали й продовжуємо збирати кваліфікованих журналістів-економістів з тим, щоб заповнити цю нішу».
Тому в найближчих планах каналу – створення власної школи ділової журналістики. Адже, за словами Світлани Коляди, вибір кваліфікованих журналістів наразі невеликий. Тому до співпраці з UBC залучають, насамперед, фахівців-економістів з кількарічним досвідом роботи. Азам журналістики їх вчать уже безпосередньо на каналі.
Світлана Коляда також зазначила, що у розвиток каналу вже вкладено близько 5 мільйонів доларів. Інвестори сподіваються насамперед повернути ці гроші до кінця наступного року. При цьому UBC робить акцент не так на пряму рекламу, як на спонсорство.