11 Июл 2007, 07:36

UBC планує з’явитись в ефірі 1 вересня і не хоче молодих ведучих

UBC планує з’явитись в ефірі 1 вересня і не хоче молодих ведучих

10 липня UBC (Український бізнес-канал) провів перший кастинг ведучих. Першого вересня канал планує зявитись в ефірі, тому пошук та підготовку кадрів розпочав уже зараз. Замість переманювати «знайомі обличчя» з інших каналів, керівництво UBC планує створювати зірок самотужки.

«У нас сложная задача – найти ведущих для экономических программ, — каже генеральний продюсер каналу Світлана Коляда. – Даже журналистов, которые как-то разбираются в этой тематике, на телевидении немного, а ведущих – тем более. Мы требуем от людей, чтобы они работали без суфлера, чтобы было видно, как они ориентируются в ситуации». 

За словами пані Коляди, ведучі не обов’язково повинні бути молодими та привабливими. «Для нас важнее всего, чтобы человек был в теме, в материале. Информация сложная, очень много цифр, поэтому и ведущих найти сложно. Бизнес-канал – это прежде всего опыт и знания, поэтому человек должен уже в чем-то разбираться. Поэтому мы сразу установили возрастное ограничение – не моложе 25 лет, хотя изначально собирались набирать не моложе 30. Однако наше телевидение очень молодое. У нас не так, как в западных странах, где для того, чтобы сесть в кадр, нужно минимум лет 15 побегать с микрофоном. Думаю, молоденькие, какими бы красивыми и харизматичными они ни были, вряд ли будут работать на нашем канале», — каже Світлана. 

Однак, як це буває найчастіше, ведучими захотіли бути здебільшого «модельні» дівчата та хлопці, в найкращому вигляді, щойно з інститутів. Тож не дивно, що головною проблемою для них виявились нескінченні цифри та складні назви у текстах. 

Наступного тижня організатори планують розпочати другий тур пошуку. Цілком можливо, що з-поміж 20 кандидатів першого туру не оберуть нікого, а відтак усі, хто відчуває сили та натхнення до економіки, ще мають шанс спробувати себе і позмагатись за місце ведучого на новому каналі.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость

Новое видео