UAnimals запустили онлайн-магазин шуб з «чесними» цінами
15 Дек 2020, 09:58

UAnimals запустили онлайн-магазин шуб з «чесними» цінами

Кожного року у Чорну п’ятницю в світі проходить Fur Free Friday, коли активісти закликають людей відмовитись від покупок натурального хутра. В UAnimals вирішили піти далі акцій та пікетів і створили власний онлайн-магазин натурального хутра, який за ці два тижні встиг стати досить популярним. Особливість крамниці полягає в максимально чесній ціні. Натискаючи на кнопку «дізнатись ціну» потенційний покупець шуби дізнається про кількість вбитих для неї лисиць, єнотів та інших тварин. А також в буквальному сенсі може подивитися в очі своїй шубі.

Задача полягала в тому, аби магазин був максимально схожим на справжній, тому зупинились на класичному Golden Fur та за два дні зробили сайт магазину хутра.

Щоб відвідувачами стали саме потенційні покупці UAnimals вирушили в тематичні групи любителів хутра, потім завдяки підтримці патронів запустили рекламу Facebook та Google. Все таргетування спрямовувалось на любителів хутра. За два тижні кампанія привела в магазин понад 12 000 людей, що хочуть шубу із хутра.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость