UAnimals запустили онлайн-магазин шуб з «чесними» цінами
15 Дек 2020, 09:58

UAnimals запустили онлайн-магазин шуб з «чесними» цінами

Кожного року у Чорну п’ятницю в світі проходить Fur Free Friday, коли активісти закликають людей відмовитись від покупок натурального хутра. В UAnimals вирішили піти далі акцій та пікетів і створили власний онлайн-магазин натурального хутра, який за ці два тижні встиг стати досить популярним. Особливість крамниці полягає в максимально чесній ціні. Натискаючи на кнопку «дізнатись ціну» потенційний покупець шуби дізнається про кількість вбитих для неї лисиць, єнотів та інших тварин. А також в буквальному сенсі може подивитися в очі своїй шубі.

Задача полягала в тому, аби магазин був максимально схожим на справжній, тому зупинились на класичному Golden Fur та за два дні зробили сайт магазину хутра.

Щоб відвідувачами стали саме потенційні покупці UAnimals вирушили в тематичні групи любителів хутра, потім завдяки підтримці патронів запустили рекламу Facebook та Google. Все таргетування спрямовувалось на любителів хутра. За два тижні кампанія привела в магазин понад 12 000 людей, що хочуть шубу із хутра.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость