У Києві відбудеться практикум із креативним директором MetaDesign Berlin Andreas Läufer
01 Ноя 2019, 07:20

У Києві відбудеться практикум із креативним директором MetaDesign Berlin Andreas Läufer

8-10 листопада у Projector відбудеться практикум із побудови бренду «Just love me, bro! Як стати бренд-експертом». Учасники будуть працювати над реальним проектом міжнародного бренду.  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Теоретична частина:

Чесно про те, що насправді людям плювати на рекламу та сторіз в Instagram. Щоб стати брендом, який люблять, потрібно набагато більше. У часи фейкових зображень, фейкових брендів і новин, бренду потрібно мати сміливу позицію, а не лише позиціонування.

Практична частина: 

Три повних дні на практичних завданнях і вправах пройдемо шлях від знайомства з брендом, вивчення, що саме стоїть за сильним брендом, глибоко проаналізуємо бренд, користувачів та себе та презентуємо готову роботу для міжнародного бренду. Будемо «набивати руку», щоб у результаті впевнено використовувати знання у професійній діяльності.

Крім того, навчимося формувати власну точку зору, створювати і презентувати інновативні ідеї щодня.

Для кого: Практикум створений для креативних директорів, копірайтерів, арт-директорів і стратегів, які хочуть сміливо підходити до розробки бренду. Інтенсивний курс підходить усім, хто хоче розібратися у процесі побудови сильного бренду та створювати бренд зі змістом і позицією. Ми приділимо увагу брендам, їхній ролі у житті людей, світу навколо і місці брендів у ньому. 

Учасники зрозуміють, які ознаки має бренд, який справді люблять, та у підсумку занять створять саме такий.

Формат Практикуму: Це триденний інтенсив під куратором експерта, на якому 20 учасників працюватимуть над реальним проєктом міжнародного бренду та як результат презентують роботу та матимуть свіжий кейс у портфоліо.

Куратор Практикуму: Andreas Läufer — виконавчий креативний директор MetaPulse, підрозділу MetaDesign Berlin, співзасновник культового Tank Magazine, першого незалежного лайфстайл-журналу у світі. Андреаса вважають одним із найбільш «високо декоративних» дизайнерів останніх десятиліть.

Як креативний директор Андреас працював з відомим німецьким фешн-дизайнером Wolfgang Joop, створював дизайн упаковок парфумів для брендів luxury-сегменту: Prada, LaCroix, Gaultier, Armani, Stella McCartney, Christina Aguilera, Naomi Campbell, працював з Levis, Samsung і Mercedes Benz.

Кількість учасників обмежена. Програма і реєстрація за посиланням

 

Расскажите друзьям про новость