У США впали витрати на інтернет-рекламу
«Сюрприз: перша половина 2009 року виявилася для медіаринку важчою, ніж очікувалося», – пише Advertising Age. За даними дослідницької компанії Nielsen, вимірювані рекламні витрати у США впали загалом на 15,4% ($10,3 млрд) у порівнянні з аналогічним періодом 2008 року – до $56,9 млрд.
З такими результатами грудневі прогнози щодо загально річного падіння у 0,2% виглядають малоймовірними, вважає видання.
Єдиним медіа, що показало зростання, виявилося кабельне телебачення. Його рекламні доходи зросли на 1,5%. При цьому витрати, спрямовані за іспаномовних громадян, показали зростання 0,6%, а реклама, чиєю цільовою аудиторію є афроамериканці, – на 14,3%. Ефірні телеканали показали падіння 7%.
Можливо, найбільш шокуючим є результат інтернету. З 2002 року він уперше показав зниження рекламних доходів – на 1%. Хоча слід зважити на те, що Nielsen не вимірює платний пошук та текстові оголошення. Однак попередні доклади від Interactive Advertising Bureau та звіти Google і Microsoft про прибутки першого півріччя також вимальовують негативну картину для вебу. Відповідно до даних IAB, у першому кварталі онлайн-реклама впала на 5% до $5.48 млрд.
Рекламні доходи локальних газет впали на 13,2%, аутдору – на 14,9%, національних журналів – на 21,2%, національних газет — на 22,8%.