В Америці бути темношкірим за кермом небезпечно. Насправді, темношкірі водії на 20% частіше зупиняються і обшукуються поліцією, і втричі частіше гинуть від рук офіцерів під час зіткнень.
Щоб привернути увагу до цих проблем, організація Courageous Conversation Global Foundation, що займається питаннями расової рівності, представила автомобіль під назвою DWB (Driving While Black). Він був розроблений, щоб пролити світло на подвійні стандарти в роботі поліції щодо темношкірих людей за допомогою автомобіля, який захищає темношкірих водіїв.
Створена у партнерстві з агентствами Omnicom Collective, Goodby, Silverstein & Partners та Critical Mass, кампанія звертається до поліцейських під час рутинних зупинок за допомогою автомобіля, оснащеного функціями, покликаними рятувати життя темношкірих.
Короткометражний фільм представляє DWB, натхненний автомобілем, в якому було вбито 32-річного афроамериканця Філандо Кастіле під час зупинки на дорозі поліцейським Джеронімо Янесом. Відео демонструє різноманітні функції, а кожна модифікація натхненна подіями та випадками, які безпосередньо стосуються темношкірих водіїв.
Відвідавши сайт, користувачі зможуть побачити кожну деталь автомобіля в інтерактивному режимі на 360 градусів. Крім того, 7 з 11 функцій будуть пов’язані з реальною трагедією, яка надихнула на створення модифікації.
«Ні, автомобіль не справжній, але його дизайн говорить про нашу реальність як темношкірих людей в цій країні, — сказав Гленн Сінглтон, засновник і голова CCGF. — Я хотів би, щоб ми могли розробляти дизайн кожного бренду, марки і моделі автомобіля таким чином, бо якщо ви темношкірий і перебуваєте за кермом, ви можете стати елементом статистики вбитих, просто через свою расу. Немає значення, на чому, де і/або як ви їздите. Courageous Conversation Global Foundation сподівається, що ця кампанія стане поштовхом до дій і змусить людей долучитися до трансформації проблемних відносин між поліцією та темношкірими американцями, незалежно від того, чи ми за кермом, чи просто є… темношкірими».
Студія The Mill створила дизайн автомобіля за допомогою диджитал-технологій, підкріпивши його найсучаснішими методами віртуальної реальності.
«Автомобіль сам по собі абсурдний, але ми хочемо переконатися, що ролик і вебсайт сприймають так, ніби він справжній, — сказав Роні Кастор, креативний директор GS&P. — Ми хочемо, щоб люди знали, що автомобіль є справжнім. Для того, щоб люди знали і відчували цю проблему, необхідно було створити автомобіль».