У регіональних медіа рекламні надходження зменшаться на 45% — прогноз НАМ
Центр маркетингових досліджень Незалежної асоціації телерадіомовників (НАМ) провів експертне опитування щодо реагування регіональних ринків медіа та реклами на загострення економічної кризи. В опитуванні взяли участь 43 представники регіональних телерадіокомпаній.
За таких умов 81% опитаних компаній вже продумали стратегію оптимізації чи зменшення видатків. Зокрема, 21% планують знизити витрати на закупівлю авторського
програмного продукту,15% — скоротити виробництво власного продукту, 20% — скоротити персонал, 44% — скоротити накладні розходи.
Деякі ідеї залучення додаткових коштів:
• Розміщення оголошень про працевлаштування, привітання, загублені документи (21 канал, Ужгород)
• Залучаються нові підприємства для розміщення реклами («18 Юніон», Макіївка, Донецька область)
• Тепер рекламі приділяють більше уваги. З’являються нові види послуг, їх можна рекламувати («Моріон», Євпаторія, Крим)
• Розробку проектів під замовлення. Рекламні договори тепер підписуються на місяць, тоді як раніше – щонайменше на півроку («Новий Чернигов», Чернігів).