У Michurin відмовилися від власного стилю
31 Май 2021, 12:17

У Michurin відмовилися від власного стилю

Часто агенції починають культивувати свій унікальний підхід. В результаті формується бренд агенції через кейси клієнтів – і в Michurin вважають, що це не ок. Адже виходить не комунікація для брендів, а комунікація власного бренду. Шкода, що клієнти цього не розуміють і ведуться на «той самий стиль».  

Власний підхід – це дуже круто. Але коли це повторювана форма, виходить багато однакових кампаній. Або одна кампанія на всіх. Бренди, яким начепили цю однаковість з часом починають втрачати до себе інтерес людей і отримувати бізнес-мінуси.  

У Michurin вважають, що кожному бренду потрібен унікальний підхід. Це дуже проста мантра, якій не завжди виходить слідувати. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Тому у Michurin відмовилися від власного стилю. Агенції існують, щоб вирішувати проблему клієнтів і взаємно розвивати свої бізнеси, а не сяяти за чужий рахунок. Для кожного клієнта агенція має бути такою, якою має бути саме для цього клієнта. Рекламна індустрія обслуговує клієнтів і це треба прийняти, щоб почати створювати справді унікальні кейси, адже клієнт завжди має бути важливіше агенції. 

Агенція почала зі стилю бренду KLO, з якими співпрацюють більше 7 років. А зараз перейшли на стиль Нової пошти Глобал, з якими готують вже четверту кампанію. 

Расскажите друзьям про новость