У лютому українці повернулися до покупок та пошуку роботи
16 Мар 2021, 14:17

У лютому українці повернулися до покупок та пошуку роботи

У лютому популярність інтернет-магазинів та маркетплейсів не знижувалася. Свої охоплення наростили Prom.ua, Comfy.ua та Hotline.ua, а також оператор доставки Novaposhta.ua. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.

Після новорічних свят все більше українців почали шукати роботу на Work.ua. Портал знову повернувся в рейтинг популярних сайтів України. 

Новини продовжують цікавити українців. Четвірка найпопулярніших новинних ресурсів, які потрапили до ТОПу, виглядає так: Pravda.com.ua  (12-те місце), Unian.net (20-те місце),  24tv.ua (23-тє місце),  Tsn.ua (25-те місце).

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Заборонена російська соцмережа Vk.com продовжила втрачати популярність та у лютому опинилася далеко за межами рейтингу. 

Трійка незмінних лідерів: GoogleYoutubeFacebook.

Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000

Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:

Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти. 

Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі. 

User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що  поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

Расскажите друзьям про новость