У лютому українці повернулися до покупок та пошуку роботи
16 Мар 2021, 14:17

У лютому українці повернулися до покупок та пошуку роботи

У лютому популярність інтернет-магазинів та маркетплейсів не знижувалася. Свої охоплення наростили Prom.ua, Comfy.ua та Hotline.ua, а також оператор доставки Novaposhta.ua. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.

Після новорічних свят все більше українців почали шукати роботу на Work.ua. Портал знову повернувся в рейтинг популярних сайтів України. 

Новини продовжують цікавити українців. Четвірка найпопулярніших новинних ресурсів, які потрапили до ТОПу, виглядає так: Pravda.com.ua  (12-те місце), Unian.net (20-те місце),  24tv.ua (23-тє місце),  Tsn.ua (25-те місце).

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Заборонена російська соцмережа Vk.com продовжила втрачати популярність та у лютому опинилася далеко за межами рейтингу. 

Трійка незмінних лідерів: GoogleYoutubeFacebook.

Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000

Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:

Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти. 

Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі. 

User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що  поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

Расскажите друзьям про новость