У Львові переглянуто рекламно- містобудівне зонування міста
19 Май 2008, 07:40

У Львові переглянуто рекламно- містобудівне зонування міста

У Львівській міській раді пройшли громадські слухання проекту правил розміщення зовнішньої реклами

У Львові переглянуто рекламно- містобудівне зонування міста

У Львівській міській раді пройшли громадські слухання проекту рішення "Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Львові у новій редакції".

 

Як поінформувала в.о. начальника управління міжвідомчих проектів Олена Святій, нова редакція відрізняється від попередньої зміною процедури оформлення дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами. Запропоновано проходження процедури через "Дозвільний офіс". У процедурі виписано причини можливих відмов у задоволенні заяв на розміщення об’єкту зовнішньої реклами. Також пропонується збільшити термін дії дозволу на розміщення таких об’єктів: для зони ЮНЕСКО та історичного ареалу Львова — з одного до 2 років, у решті місць — до п’яти.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

Як поінформував начальник відділу художньо-архітектурного оформлення міста управління архітектури Львівської міської ради Володимир Сколоздра, переглянуто рекламно-містобудівне зонування міста. Нові правилами пропонується встановити такі зони: зона ЮНЕСКО, зона історичного ареалу, зона транспортних вузлів та магістралей та зону сучасної забудови. Зонування накладає певні обмеження щодо розміщення тих чи інших рекламних конструкцій. Правила також передбачають класифікатор рекламних конструкцій, встановлення яких дозволяється у Львові.

 

Також у проекті правил детально виписані вимоги щодо розміщення зовнішньої реклами, до елементів та матеріалів спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, вимоги щодо дизайну цих конструкцій, щодо змісту та мови зовнішньої реклами.

 

Окрім цього, запровадження нових правил розміщення зовнішньої реклами у Львові передбачає перегляд тарифів на їх розміщення. Про це поінформувала директор КП "Адміністративно-технічне управління" Інна Свистун. Вона повідомила, що для більшості зон вони зростають помірковано, суттєво зросте плата за розміщення об’єктів реклами лише у зоні ЮНЕСКО.

zaxid.net

Расскажите друзьям про новость