У листопаді українці віддалено вчилися та робили покупки на розпродажі
23 Дек 2021, 15:47

У листопаді українці віддалено вчилися та робили покупки на розпродажі

Розпродаж «Black Friday» допоміг інтернет-магазинам та маркетплейсам збільшити охоплення своїх сайтів. Відтак у листопаді Rozetka.com.uaProm.ua, Olx.uaAliexpress.ru приросли на 5%, Epicentrk.ua та Hotline.ua – на 3%. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.

Цікаво, що за період протягом тижня розпродажу чорної п’ятниці, ТОП-25 сайтів містив 10 майданчиків для онлайн-шопінгу. Серед магазинів, які не потрапили в ТОП, але суттєво піднялися в рейтингу, варто відзначити Eva.ua (36-те місце проти 81-го у жовтні 2021) та Comfy.ua (26-те місце проти 40-го у жовтні 2021).

Карантинні обмеження та запровадження віддаленого навчання в освітніх закладах повернули портал Naurok.com.ua до лав найпопулярніших сайтів, одразу на 16-ту сходинку.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Єдиний новинний портал, який потрапив до рейтингу — Tsn.ua з показником охоплення 19,6%.

Трійка незмінних лідерів: GoogleYoutubeFacebook.

Расскажите друзьям про новость