У листопаді українці віддалено вчилися та робили покупки на розпродажі
23 Дек 2021, 15:47

У листопаді українці віддалено вчилися та робили покупки на розпродажі

Розпродаж «Black Friday» допоміг інтернет-магазинам та маркетплейсам збільшити охоплення своїх сайтів. Відтак у листопаді Rozetka.com.uaProm.ua, Olx.uaAliexpress.ru приросли на 5%, Epicentrk.ua та Hotline.ua – на 3%. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.

Цікаво, що за період протягом тижня розпродажу чорної п’ятниці, ТОП-25 сайтів містив 10 майданчиків для онлайн-шопінгу. Серед магазинів, які не потрапили в ТОП, але суттєво піднялися в рейтингу, варто відзначити Eva.ua (36-те місце проти 81-го у жовтні 2021) та Comfy.ua (26-те місце проти 40-го у жовтні 2021).

Карантинні обмеження та запровадження віддаленого навчання в освітніх закладах повернули портал Naurok.com.ua до лав найпопулярніших сайтів, одразу на 16-ту сходинку.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Єдиний новинний портал, який потрапив до рейтингу — Tsn.ua з показником охоплення 19,6%.

Трійка незмінних лідерів: GoogleYoutubeFacebook.

Расскажите друзьям про новость