У Київському метрополітені запустили кампанію щодо профілактики цукрового діабету
31 Янв 2022, 13:29

У Київському метрополітені запустили кампанію щодо профілактики цукрового діабету

Агенція One Health запустила інформаційну рекламну кампанію в рамках міжнародної програми «Міста долають діабет» для компанії «Ново Нордіск Україна». Її мета – привернути увагу до проблеми цукрового діабету, а також розповісти про профілактику та важливість вчасної діагностики цього захворювання.

Впродовж січня на червоній лінії метро курсує особливий потяг, у якому пасажири зможуть більше дізнатись про ризики цукрового діабету. Вагони потягу поділені на два види: зі здоровими звичками, які попереджають розвиток цукрового діабету, та вагони нездорових звичок, які, навпаки, можуть призвести до розвитку захворювання.

Пасажир, увійшовши всередину вагону, зможе побачити та зрозуміти, від яких звичок йому слід відмовитись для покращення здоров’я, і навпаки – які нові правила варто запровадити у своє життя. Наприклад, правильно харчуватись, займатись фізичною активністю та регулярно перевіряти рівень цукру в крові – дії, які значно знижують ризики захворіти на цукровий діабет другого типу. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Більшість із нас рефлекторно намагається відсторонитися від тем, які лякають, як то військова загроза чи важкі хвороби. Так влаштовано людську психіку. Коли ми бачимо прерол, у якому дитина страждає від важкої форми раку, ми чимшвидше намагаємося скіпнути його – спрацьовує захисний механізм. Діабет – теж тема не з приємних, але її треба піднімати, щоби все менше й менше людей хворіло на нього. Треба було знайти таку форму, яка, якщо говорити просто, не увімкне захисні механізми пасажирів метро й не примусить рятуватися в екранах смартфонів, а, навпаки, викличе цікавість. Так ми разом із клієнтом прийшли до цієї ідеї під робочою назвою «Дім звичок». Замість того, щоби погрожувати чи повчати, ми залучили людей до простої гри: стилізували вагони метро під квартири, у яких живуть сім’ї з різними звичками, і на прикладі цих звичок показали, що робити (або НЕ робити), аби максимально вбезпечити себе від діабету. Про звички жителів квартири ми складаємо враження через сімейні фото на стінах, які фіксують моменти з їхнього життя, та різні домашні предмети. Можна розглядати імпровізовані інтер’єри, читати підписи до фото, дофантазовувати деталі про героїв (яких ми не бачимо, але можемо уявити) – і робити висновки про власне життя. Така собі маленька й корисна розвага, поки їдеш, скажімо, з Дарниці до Театральної. У такому контексті наш ключовий заклик – перевірити цукор у крові – стає логічним висновком. Ну а ілюстрація, яку ми використали як візуальний підхід, знімає ще трошки напруги й сприяє знайомству з інформацією.  
Дуже легко зробити кампанію про діабет, яка налякає, і набагато важче – таку, яка поінформує
Анна Лаунець
креативна директорка агенції

Пасажири інших ліній метро матимуть можливість ознайомитись із цими правилами на інформаційних постерах на станціях метрополітену та у вагонах.

«Ця кампанія розповідає про профілактику цукрового діабету та орієнтована на найширшу аудиторію, тож київський метрополітен саме той майданчик, який допоможе охопити якнайбільше киян. Ми в агенції вже неодноразово реалізовували проекти у метро, проте вперше працювали над брендуванням всього потягу,— розповідає Аліна Нішкур, акаунт-директорка агенції One Health. — Інформаційна кампанія у метро – один з проєктів, які ми реалізували для клієнта в рамках міжнародної програми «Міста долають діабет».

Впродовж грудня на сторінці Ново Нордіск Україна  у Facebook тривав інформаційний
онлайн-марафон «Міста долають діабет», де лікарі та експерти щотижня розповідали про цукровий діабет, його лікування, правильне харчування, психічне здоров’я та інші пов’язані теми. 
Ми вдячні нашому клієнту компанії Ново Нордіск Україна за готовність втілювати такі проєкти та віримо, що ця комунікація допоможе багатьом уберегтися від цукрового діабету 2 типу, а тим людям, які вже захворіли – отримати своєчасну діагностику та необхідне лікування».         

Ініціаторами кампанії виступила компанія «Ново Нордіск Україна» у партнерстві з Київською міською державною адміністрацією та Посольством Королівства Данії в Україні.

Расскажите друзьям про новость