Агенція One Health запустила інформаційну рекламну кампанію в рамках міжнародної програми «Міста долають діабет» для компанії «Ново Нордіск Україна». Її мета – привернути увагу до проблеми цукрового діабету, а також розповісти про профілактику та важливість вчасної діагностики цього захворювання.
Впродовж січня на червоній лінії метро курсує особливий потяг, у якому пасажири зможуть більше дізнатись про ризики цукрового діабету. Вагони потягу поділені на два види: зі здоровими звичками, які попереджають розвиток цукрового діабету, та вагони нездорових звичок, які, навпаки, можуть призвести до розвитку захворювання.
Пасажир, увійшовши всередину вагону, зможе побачити та зрозуміти, від яких звичок йому слід відмовитись для покращення здоров’я, і навпаки – які нові правила варто запровадити у своє життя. Наприклад, правильно харчуватись, займатись фізичною активністю та регулярно перевіряти рівень цукру в крові – дії, які значно знижують ризики захворіти на цукровий діабет другого типу.
Пасажири інших ліній метро матимуть можливість ознайомитись із цими правилами на інформаційних постерах на станціях метрополітену та у вагонах.
«Ця кампанія розповідає про профілактику цукрового діабету та орієнтована на найширшу аудиторію, тож київський метрополітен саме той майданчик, який допоможе охопити якнайбільше киян. Ми в агенції вже неодноразово реалізовували проекти у метро, проте вперше працювали над брендуванням всього потягу,— розповідає Аліна Нішкур, акаунт-директорка агенції One Health. — Інформаційна кампанія у метро – один з проєктів, які ми реалізували для клієнта в рамках міжнародної програми «Міста долають діабет».
Впродовж грудня на сторінці Ново Нордіск Україна у Facebook тривав інформаційний онлайн-марафон «Міста долають діабет», де лікарі та експерти щотижня розповідали про цукровий діабет, його лікування, правильне харчування, психічне здоров’я та інші пов’язані теми.
Ми вдячні нашому клієнту компанії Ново Нордіск Україна за готовність втілювати такі проєкти та віримо, що ця комунікація допоможе багатьом уберегтися від цукрового діабету 2 типу, а тим людям, які вже захворіли – отримати своєчасну діагностику та необхідне лікування».
Ініціаторами кампанії виступила компанія «Ново Нордіск Україна» у партнерстві з Київською міською державною адміністрацією та Посольством Королівства Данії в Україні.