29 Ноя 2007, 14:13

У Києві обговорили прийняття Порядку та тарифи з реклами на транспорті

У Києві обговорили прийняття Порядку та тарифи з реклами на транспорті

28 листопада 2007 року за ініціативою Представництва Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва в м. Києві відбувся круглий стіл на тему "Прийняття нового Порядку надання права на розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва".

 

В дискусії взяли участь голова представництва Держкомпідприємництва в м. Києві Апостолов В.Є., Заступник начальника Головного управління з питань реклами, начальник управління реклами на транспорті комунальної власності м. Києва Нівельчук О.Б., представники КП "Київський метрополітен", КП "Київпастранс", КП "Київавтодор", Голова координаційної ради Спілки підприємств зовнішньої реклами Дубовик Б.М., відповідальний секретар Спілки рекламістів України Мельник А., виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами Паламарчук Р.О., виконавчий директор компанії News Outdoor Булатова Л.В., директор ТОВ "Ерідан" Хоменко С.І., виконавчий директор ТОВ "Укр-Контракт" Косенко С.І. та інші.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

 

Учасники розглянули проект розпоряджень КМДА "Про затвердження Порядкунадання права на розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва", а також "Про затвердження Порядку визначення розміру плати за право розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва".

 

Проекти цих документів були розроблені Головним управлінням з питань реклами КМДА і їх дія поширюється на розміщення реклами на території підприємств транспорту загального користування, метрополітену, зовнішній та внутрішній поверхнях інженерного облаштування, штучних споруд, будівель, транспортних засобів, що знаходяться на балансі комунальних підприємств м. Києва.

 

Серед основних нововведень можна назвати: укладання трьохсторонніх договорів, участь Комісії з питань реклами в м. Києві, проведення конкурсів на право розміщення реклами, предметом яких може бути місце розміщення, або об'єкт транспорту, на якому планується розміщення реклами та інші. Контроль за рекламою на транспорті, а також організацію і проведення відповідних конкурсів покладено на Головне управління з питань реклами КМДА.

 

Представники рекламних компаній висловили сумніви з приводу доцільностіпроведення конкурсів по великій частині об'єктів, оскільки, враховуючиспецифіку розміщення реклами на транспорті, по більшості конкурсів буде небільше одного учасника, та й сам предмет конкурсу є недостатньо визначеним.

 

Рекламісти висловили побажання, щоб всі процедурні питання оформлення погодженнь, які нині прописані в розпорядженні КМДА №2430 від 28.12.2005 "Про розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва" не були ускладнені.

 

Заступник начальника Головного управління з питань реклами, начальникуправління реклами на транспорті комунальної власності м. Києва НівельчукО.Б., наголосив на тому, що запропонований Порядок допоможе місту зробитигазузь реклами на транспорті більш прозорою та відкритою для зовнішніхінвестицій.

 

На його думку, місто має повне право регулювати розміщенняреклами на майні, що знаходяться на балансі комунальних підприємств м.Києва, а проведення конкурсу дасть можливість суттєво збільшити надходження до міського бюджету і відповідно оновити рухомий склад комунального транспорту.

 

Підсумовуючи роботу круглого столу голова представництва Держкомпідприємництва в м. Києві Апостолов В.Є. наголосив на тому, щодокумент буде схвалений, якщо він не буде порушувати законні правапідприємців та ускладнювати умови роботи на ринку реклами на транспорті.

 

Сам конкурс може проходити тільки по чітко визначених категоріях місцьрозміщення або об'єктах транспорту та за умови дотримання прозорої і зрозумілої процедури його проведення.

 

Спілка підприємств зовнішньої реклами (СПЗР) закликає рекламні компанії та представників ринку уважно вивчити проекти розглянутих документів, та внести свої зауваження та пропозиції по їх змісту до наступного засідання з цього питання, яке відбудеться в конференц-залі Держкомпідприємництва 5 грудня 2007 року об 11.00.

 

Свої пропозиції можна направляти на електронну або поштову адресу Спілки:

03150, вул. Велика Васильківська, 72, під'їзд 3, поверх 4, офіс №7

або

 

Спілка підприємств зовнішньої реклами

Расскажите друзьям про новость

Новое видео