У Fedoriv marketing ↺ innovations оголосили про запуск напряму розробки продуктів на додачу до вже активного CX-відділу. Раніше компанія працювала з клієнтським досвідом для клієнтів Дії, Корзинки, Bodo, Доброзему, Inventor та інших — досліджувала бренд, аудиторію, продукт і давали рекомендації. З появою нового напряму Fedoriv планує перейти від створення концепцій продуктів до повної їх розробки.

Команда продуктного напряму буде відповідати за CX, UX/UI і безпосередньо розробка вебверсій і мобільних застосунків для клієнтів. У Fedoriv планують, як і раніше, приділяти велику увагу дослідженням і стратегії, однак замість рекомендацій — створювати на основі отриманих знань готовий продукт.

Планується, що компанія відповідатиме за повний цикл розробки й підтримки продуктів — від первинних досліджень до концепцій, прототипів, дизайну й підтримки.
Попри появу нового напряму, Fedoriv планує і надалі активно працювати з брендами. В компанії стверджують, що надто люблять маркетинг, щоб цілковито перетворитися на айті-компанію.