У Fedoriv запускають новий напрям роботи — продукт
04 Фев 2022, 13:00

У Fedoriv запускають новий напрям роботи — продукт


У Fedoriv marketing ↺ innovations оголосили про запуск напряму розробки продуктів на додачу до вже активного CX-відділу. Раніше компанія працювала з клієнтським досвідом для клієнтів Дії, Корзинки, Bodo, Доброзему, Inventor та інших — досліджувала бренд, аудиторію, продукт і давали рекомендації. З появою нового напряму Fedoriv планує перейти від створення концепцій продуктів до повної їх розробки.

Команда продуктного напряму буде відповідати за CX, UX/UI і безпосередньо розробка вебверсій і мобільних застосунків для клієнтів. У Fedoriv планують, як і раніше, приділяти велику увагу дослідженням і стратегії, однак замість рекомендацій — створювати на основі отриманих знань готовий продукт.

Планується, що компанія відповідатиме за повний цикл розробки й підтримки продуктів — від первинних досліджень до концепцій, прототипів, дизайну й підтримки.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Попри появу нового напряму, Fedoriv планує і надалі активно працювати з брендами. В компанії стверджують, що надто люблять маркетинг, щоб цілковито перетворитися на айті-компанію.

Расскажите друзьям про новость