«Твій рух – твої правила!»: нова кампанія UKLON
06 Авг 2020, 10:13

«Твій рух – твої правила!»: нова кампанія UKLON

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для українського сервісу виклику авто – UKLON.

Основним завданням було консолідувати комунікацію бренду під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення і розказати про це у новій рекламній кампанії.

Ідея нової стратегії полягає в тому, що Uklon за допомогою основного продукту та зокрема мікросервісів застосунку допомагає людям жити за їхніми особистими правилами, і кайфувати від цього стану. Тепер можна підлаштовувати обставини під себе, а не навпаки, розширювати зону комфорту, а не виходити з неї. Навіть коли розмова про поїздку, бо в Uklon можна налаштувати її як завгодно та як тобі хочеться. Стратегічне повідомлення звучить просто і зрозуміло: «Твій рух – твої правила!».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Інсайтом нової кампаніі стало те що люди часто вигадують причини, аби поїхати на таксі: «Як купую щось по дорозі з роботи додому в супермаркеті, то беру побільше, аби не їхати на метро, бо тепер вже мені важко і я точно поїду на таксі».

«В роликах показали, що не обов’язково себе “мучити” і вигадувати якісь дурниці, аби дістатись кудись із комфортом і як тобі хочеться. Просто клац – і оп, і вжух, і ти на місці! У банерах зробили легенький твіст і розказали про всі, які є і яких немає, правила й ознаки того, що треба їхати на Uklon. Для тих, хто не знає, що б іще вигадати, аби все ж таки скористатись комфортними поїздками, ми лишили підказки та, щоб було зрозуміліше, прив’язали їх до контексту місць розташування або таргетингу на певні цільові групи.» – коментує Ігор Фінашкін, креативний директор IAMIDEA.

Расскажите друзьям про новость