Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для українського сервісу виклику авто – UKLON.
Основним завданням було консолідувати комунікацію бренду під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення і розказати про це у новій рекламній кампанії.
Ідея нової стратегії полягає в тому, що Uklon за допомогою основного продукту та зокрема мікросервісів застосунку допомагає людям жити за їхніми особистими правилами, і кайфувати від цього стану. Тепер можна підлаштовувати обставини під себе, а не навпаки, розширювати зону комфорту, а не виходити з неї. Навіть коли розмова про поїздку, бо в Uklon можна налаштувати її як завгодно та як тобі хочеться. Стратегічне повідомлення звучить просто і зрозуміло: «Твій рух – твої правила!».
Інсайтом нової кампаніі стало те що люди часто вигадують причини, аби поїхати на таксі: «Як купую щось по дорозі з роботи додому в супермаркеті, то беру побільше, аби не їхати на метро, бо тепер вже мені важко і я точно поїду на таксі».
«В роликах показали, що не обов’язково себе “мучити” і вигадувати якісь дурниці, аби дістатись кудись із комфортом і як тобі хочеться. Просто клац – і оп, і вжух, і ти на місці! У банерах зробили легенький твіст і розказали про всі, які є і яких немає, правила й ознаки того, що треба їхати на Uklon. Для тих, хто не знає, що б іще вигадати, аби все ж таки скористатись комфортними поїздками, ми лишили підказки та, щоб було зрозуміліше, прив’язали їх до контексту місць розташування або таргетингу на певні цільові групи.» – коментує Ігор Фінашкін, креативний директор IAMIDEA.