Туристичний маркетинг: 65% бюджетів підуть на digital-рекламу. Дослідження
19 Июл 2019, 12:30

Туристичний маркетинг: 65% бюджетів підуть на digital-рекламу. Дослідження

На цифрову рекламу торік пішла половина всіх маркетингових інвестицій в
індустрії туризму. Очікується, що ця цифра зросте у 2019 році завдяки розвитку
глибинного навчання, за допомогою якого для споживачів у режимі реального
часу будуть формуватися надточно персоналізовані, індивідуально налаштовані
пропозиції.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

За прогнозами RTB House, влітку 2019 року спеціалісти з маркетингу у сфері туризму найбільше зосередяться на digital-каналах. Минулого року на цифрову рекламу пішла половина всіх маркетингових витрат. Тож очікується, що цього року їх доля зросте до 65%. Більше 10% цього маркетингового бюджету передбачається на витрати на programmatic-рекламу. Зі збільшенням маркетингових бюджетів для використання у діджиталі з’являється можливість охопити споживачів за допомогою персоналізованої реклами із використанням різних каналів. За результатами маркетингового дослідження туристичної індустрії Travel Industry Marketing Study 2019, 46% маркетологів, що працюють у туристичній галузі, переконані, що формування у режимі реального часу персоналізованих пропозицій для споживачів є для них найважчим завданням.

Олександр Марусяк, головний менеджер із розвитку бізнесу RTB House в Україні, зазначає: «Глибинне навчання допомагає поліпшити результати кампанії завдяки більш точному таргетингу. Удосконалені алгоритми аналізують і визначають потреби користувачів набагато краще і швидше із застосуванням технологій глибинного навчання. Ці нові моделі даних допомагають маркетологам досягати кращих результатів. У таких галузях, як туризм, які мають широкий і різноманітний портфель продуктів, існують лише мілісекунди, щоб запропонувати найбільш підходяще рішення, що відповідало б особистим смакам кожного окремого користувача. Детальний аналіз, який забезпечують алгоритми глибинного навчання, дозволяє швидко формувати та відображати персоналізовані індивідуальні пропозиції. В результаті ефективність кампанії зростає за рахунок надання користувачам лише підходящих їм індивідуальних пропозицій».

Аналітика RTB House показує, що кількість рекламних переходів зростає на 41% після інтеграції технологій глибинного навчання у механізми формування пропозиції. Подібне зростання є вражаючим для таких галузей, як туризм, мода та мультикатегорійних онлайн-магазинів з майже необмеженою кількістю можливих пропозицій у різних комбінаціях товарів. 

З глибинним навчанням туристичний маркетинг зможе супершвидко генерувати пропозиції у режимі реального часу з цінами, продуктовими пропозиціями та бронюванням відповідно до потреб конкретного споживача. Кінцевим результатом є не тільки покращення рівня досвіду користувача, але й більш ефективні programmatic-кампанії. 

 

Расскажите друзьям про новость