Туристичний маркетинг: 65% бюджетів підуть на digital-рекламу. Дослідження
19 Июл 2019, 12:30

Туристичний маркетинг: 65% бюджетів підуть на digital-рекламу. Дослідження

На цифрову рекламу торік пішла половина всіх маркетингових інвестицій в
індустрії туризму. Очікується, що ця цифра зросте у 2019 році завдяки розвитку
глибинного навчання, за допомогою якого для споживачів у режимі реального
часу будуть формуватися надточно персоналізовані, індивідуально налаштовані
пропозиції.

За прогнозами RTB House, влітку 2019 року спеціалісти з маркетингу у сфері туризму найбільше зосередяться на digital-каналах. Минулого року на цифрову рекламу пішла половина всіх маркетингових витрат. Тож очікується, що цього року їх доля зросте до 65%. Більше 10% цього маркетингового бюджету передбачається на витрати на programmatic-рекламу. Зі збільшенням маркетингових бюджетів для використання у діджиталі з’являється можливість охопити споживачів за допомогою персоналізованої реклами із використанням різних каналів. За результатами маркетингового дослідження туристичної індустрії Travel Industry Marketing Study 2019, 46% маркетологів, що працюють у туристичній галузі, переконані, що формування у режимі реального часу персоналізованих пропозицій для споживачів є для них найважчим завданням.

Олександр Марусяк, головний менеджер із розвитку бізнесу RTB House в Україні, зазначає: «Глибинне навчання допомагає поліпшити результати кампанії завдяки більш точному таргетингу. Удосконалені алгоритми аналізують і визначають потреби користувачів набагато краще і швидше із застосуванням технологій глибинного навчання. Ці нові моделі даних допомагають маркетологам досягати кращих результатів. У таких галузях, як туризм, які мають широкий і різноманітний портфель продуктів, існують лише мілісекунди, щоб запропонувати найбільш підходяще рішення, що відповідало б особистим смакам кожного окремого користувача. Детальний аналіз, який забезпечують алгоритми глибинного навчання, дозволяє швидко формувати та відображати персоналізовані індивідуальні пропозиції. В результаті ефективність кампанії зростає за рахунок надання користувачам лише підходящих їм індивідуальних пропозицій».

Аналітика RTB House показує, що кількість рекламних переходів зростає на 41% після інтеграції технологій глибинного навчання у механізми формування пропозиції. Подібне зростання є вражаючим для таких галузей, як туризм, мода та мультикатегорійних онлайн-магазинів з майже необмеженою кількістю можливих пропозицій у різних комбінаціях товарів. 

З глибинним навчанням туристичний маркетинг зможе супершвидко генерувати пропозиції у режимі реального часу з цінами, продуктовими пропозиціями та бронюванням відповідно до потреб конкретного споживача. Кінцевим результатом є не тільки покращення рівня досвіду користувача, але й більш ефективні programmatic-кампанії. 

 

Расскажите друзьям про новость