Це Азія, крихітко: як брендам завоювати Японію, Китай та Корею
29 Май 2017, 11:36

Це Азія, крихітко: як брендам завоювати Японію, Китай та Корею

Дев’ять універсальних інсайтів від розробника комп’ютерних ігор

Під час Mobile Beach Conference мою увагу привернула презентація Араса Сенюза, керівника відділу маркетингу і мобайлу компанії-розробника ігор Netmarble. Спіч називався по суті: «Коли Схід зустрічає Захід: як досягти успіху в Азії». Хоч мова йшла про ігри, перед вами універсальні маркетингові інсайти, що допоможуть у масштабуванні бізнесу та таргентингу аудиторії на ринках Південної Кореї, Китаю та Японії. Насправді східні тренди уже настільки прижились, що це Азія змінює Європу та Америку і нас із вами теж.

Виктория Лупенко
Сreative lead of client partner division в бизнес/медиа бюро ekonomika+

У Азії – свої соціальні мережі. Як тут брендам не засумувати, згадуючи ВК і ОК, але так – у Азії свої аналоги наших локальних соцмедіа, не кажучи вже про Facebook, Twitter, YouTube та месенджери. І брендам варто таргетувати у них аудиторію і взагалі практикувати мультиплатформенність. У Китаї найпопулярніші – QQ и WeChat, у Південній Кореї – Kakao Talk і Ning, у Японії – Line.

Auto Play у відео та іграх. Зараз не лише про ігри, просто приклад показовий: європейці ненавидять функцію автоматичного запуску відео, вони самі люблять все контролювати. В той час як азіатам подобається стовідсоткове занурення, вони ніби постійно перебувають у запропонованому середовищі. Плюс, поки відео грає саме собою – вони спокійно вирішують паралельні завдання. Тож одним словом, Auto Play популярний у Азії, але мова не про Auto Play.

Європейці хочуть отримати точнісінько те, за що заплатили. Сюрпризи тут люблять лише, якщо це Kinder. У Азії вже 6-7 років популярні послуги у форматі «pack» – набір сервісів чи продукт, наповнення і можливість прокачки якого варіюється і залежить від ціни, яку готовий заплатити покупець. Це чудовий спосіб довгострокової монетизації, заснований на честолюбстві, азарті і лояльності до бренда.

Запропонуйте азіатам щось «понад». Тут, і особливо у Китаї, дуже популярні VIP-системи і принцип «Більше витрачаєш – більше отримуєш».

PvP як соціальна модель. PvP – це Player vs Player, або «гравець проти гравця» – явище масових рольових онлайн-ігор, коли гравці змагаються один з одним. Для європейців та американців – це спосіб соціалізації, тому квест тут може досягати сотні людей. У Азії переважає модель «один на один». Азіатам і у реалі вистачає масовості, їх міста переповнені, тому у штучному світі, який їм створить розробник ігор чи бренд, вони тяжіють до приватності.

На заході користувачам не до вподоби багато функціоналу. Азіати ж не люблять прості речі, і якщо ви хочете тут досягти успіху – ускладнюйте. Згадайте азіатські мови та церемоніал.

Азіати справді виглядають для європейців однаково. Це визнав сам Арас Сенюз. Але для самих азіатів – вони всі різні. Тож і бренд має ставитися до кожного як до індивідуальності й максимально урізноманітнити продукт для місцевого ринку.

Якщо ви влаштовуєте івент, азіатів буде важко зацікавити прямою пропозицією. Їм подобаються складні шляхи.

У Азії почесно платити: 80% азіатів одразу купують продукт, який їм сподобався, не зважаючи на ціну. Європейці та американці люблять відстрочувати купівлю і, якщо є можливість, тестити щось безкоштовно: після випробувального терміну за продукт заплатять 20-25%.

Расскажите друзьям про новость