Це Азія, крихітко: як брендам завоювати Японію, Китай та Корею
29 Май 2017, 11:36

Це Азія, крихітко: як брендам завоювати Японію, Китай та Корею

Дев’ять універсальних інсайтів від розробника комп’ютерних ігор

Під час Mobile Beach Conference мою увагу привернула презентація Араса Сенюза, керівника відділу маркетингу і мобайлу компанії-розробника ігор Netmarble. Спіч називався по суті: «Коли Схід зустрічає Захід: як досягти успіху в Азії». Хоч мова йшла про ігри, перед вами універсальні маркетингові інсайти, що допоможуть у масштабуванні бізнесу та таргентингу аудиторії на ринках Південної Кореї, Китаю та Японії. Насправді східні тренди уже настільки прижились, що це Азія змінює Європу та Америку і нас із вами теж.

Виктория Лупенко
Сreative lead of client partner division в бизнес/медиа бюро ekonomika+

У Азії – свої соціальні мережі. Як тут брендам не засумувати, згадуючи ВК і ОК, але так – у Азії свої аналоги наших локальних соцмедіа, не кажучи вже про Facebook, Twitter, YouTube та месенджери. І брендам варто таргетувати у них аудиторію і взагалі практикувати мультиплатформенність. У Китаї найпопулярніші – QQ и WeChat, у Південній Кореї – Kakao Talk і Ning, у Японії – Line.

Auto Play у відео та іграх. Зараз не лише про ігри, просто приклад показовий: європейці ненавидять функцію автоматичного запуску відео, вони самі люблять все контролювати. В той час як азіатам подобається стовідсоткове занурення, вони ніби постійно перебувають у запропонованому середовищі. Плюс, поки відео грає саме собою – вони спокійно вирішують паралельні завдання. Тож одним словом, Auto Play популярний у Азії, але мова не про Auto Play.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Європейці хочуть отримати точнісінько те, за що заплатили. Сюрпризи тут люблять лише, якщо це Kinder. У Азії вже 6-7 років популярні послуги у форматі «pack» – набір сервісів чи продукт, наповнення і можливість прокачки якого варіюється і залежить від ціни, яку готовий заплатити покупець. Це чудовий спосіб довгострокової монетизації, заснований на честолюбстві, азарті і лояльності до бренда.

Запропонуйте азіатам щось «понад». Тут, і особливо у Китаї, дуже популярні VIP-системи і принцип «Більше витрачаєш – більше отримуєш».

PvP як соціальна модель. PvP – це Player vs Player, або «гравець проти гравця» – явище масових рольових онлайн-ігор, коли гравці змагаються один з одним. Для європейців та американців – це спосіб соціалізації, тому квест тут може досягати сотні людей. У Азії переважає модель «один на один». Азіатам і у реалі вистачає масовості, їх міста переповнені, тому у штучному світі, який їм створить розробник ігор чи бренд, вони тяжіють до приватності.

На заході користувачам не до вподоби багато функціоналу. Азіати ж не люблять прості речі, і якщо ви хочете тут досягти успіху – ускладнюйте. Згадайте азіатські мови та церемоніал.

Азіати справді виглядають для європейців однаково. Це визнав сам Арас Сенюз. Але для самих азіатів – вони всі різні. Тож і бренд має ставитися до кожного як до індивідуальності й максимально урізноманітнити продукт для місцевого ринку.

Якщо ви влаштовуєте івент, азіатів буде важко зацікавити прямою пропозицією. Їм подобаються складні шляхи.

У Азії почесно платити: 80% азіатів одразу купують продукт, який їм сподобався, не зважаючи на ціну. Європейці та американці люблять відстрочувати купівлю і, якщо є можливість, тестити щось безкоштовно: після випробувального терміну за продукт заплатять 20-25%.

Расскажите друзьям про новость