В рекламі морозива самоізоляцію порівняли з тюрмою
10 Июн 2020, 13:28

В рекламі морозива самоізоляцію порівняли з тюрмою

Fedoriv Аgency створили для «Трьох Ведмедів» нову стратегію, позиціювання та розробили нову айдентику.

Дія у першому ролику від Family Production відбувається у в’язниці, а роль в’язня виконує Андрій Лідаговський – актор, що виконав головну роль у фільмі «Думки мої тихі».

«На карантині ми всі почувалися в’язнями власних домівок. Поки друзі, подорожі та обійми поза законом, в нас лишилося дещо легітимне, що трохи підніме настрій і допоможе відчути себе так, ніби ти більше не один. Мо-ро-зи-во. Бо Три Ведмеді – краще, ніж один», — зазначили в агентстві.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Цей ролик – перший у серії комунікації, що розробили Fedoriv Agency.

Нове лого:

Як було:

Расскажите друзьям про новость