Toyota показала иной финал известных историй в социальной рекламе.
21 Дек 2018, 08:21

Toyota показала иной финал известных историй в социальной рекламе.

Креативщики из Marketway/Publicis, Кипр, создали серию принтов для автомобильного бренда Toyota, который призывает не создавать «Истории» за рулем. Агентство вдохновилось тремя известными сказками о Золушке, Буратино и Красной Шапочке, показав иной финал для героев.   

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость