21 Дек 2018, 08:21

Toyota показала иной финал известных историй в социальной рекламе.

Креативщики из Marketway/Publicis, Кипр, создали серию принтов для автомобильного бренда Toyota, который призывает не создавать «Истории» за рулем. Агентство вдохновилось тремя известными сказками о Золушке, Буратино и Красной Шапочке, показав иной финал для героев.   

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость

Новое видео