11 Июл 2017, 08:00

Торжество нишевости над массовостью.

Или как брендам не обойтись без нишевых медиа, social impact и win-win. Тарас Прокопишин, основатель и СЕО проекта The Ukrainians, так комментирует свое выступление на Наверняка BRND Kontent Марафоне: «Я хотів би зробити акцент на кількох тезах: 

  • у гонитві за кількісними показниками компаніям варто звертати більшу увагу на нішеві медіа та частіше з ними взаємодіяти; 
  • у процесі планування рекламних компаній бізнеси повинні автоматично думати і про social impact, а не лише про кількість переглядів, переходів чи конверсій; 
  • нішеві медіа — швидші, гнучкіші та цікавіші; 
  • медіа та бізнесам варто навчитися грати у win-win; 
  • краще пара цікавих історій, аніж гори інформаційного трешу». 

БИЛЕТЫ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео