10 Сен 2014, 13:37

Топ-5 самых эффективных роликов Apple

В прошлом году Apple потратила  $350 миллионов на рекламу для продвижения iPhones, согласно данным Kantar Media. The Wall Street Journal собрал подборку из самых эффективных роликов с 2010 года, согласно данным исследовательской компании  Ace Metrix. Ace измеряет эффективность, исходя из реакции зрителей на национальные тв ролики. 

 

1. «Facetime» 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

[video_3018]

2.  «Pictures Made Bigger»

[video_4932]

 

3. «Shaped to Fit the Ears»

[video_4933]

 

4. «The All New Camera»

[video_4934]

 

5. «Say Hello to Siri» 

[video_4935]

Расскажите друзьям про новость

Новое видео