Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA, що відбувся 30-31 травня у Києві, відібрав 24 кейси, які презентували ефективне комунікаційне рішення чи кампанію. MMR ділиться топ-6 кейсами, які були відібрані та представлені зі сцени під час Форуму, та оголошує, який з 18-ти кейсів-фіналістів переміг.
Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов
ТОП-6 КЕЙСІВ, ПРЕДСТАВЛЕНИХ НА SHKALA
4 червня MRKTNG MRTHN 2025
У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!