ТМ «Белая Линия» развенчала мифы об идеальных мамах.
18 Май 2018, 10:45

ТМ «Белая Линия» развенчала мифы об идеальных мамах.

В рекламе нового бифидококтейля Bifidus бренд посмеялся над пластмассовой рекламой молочных продуктов и показал реальных мам, для которых нормально уставать, отдыхать и игнорировать миллионный «МАМ, ДАЙ!». 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

1 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампания со слоганом «МАМАленька підзарядка» запустилась на ТВ, в наружной рекламе и в точках продаж. Над проектом работала Banda agency. 




Расскажите друзьям про новость