ТМ «Водный мир» оновила візуальну айдентику
15 Апр 2020, 12:39

ТМ «Водный мир» оновила візуальну айдентику

DOZEN Agency реалізували ребрендинг для ТМ «Водный мир», що стався вперше за 5 років. Під час партнерства креативники пройшли разом від аудиту бренду та нового позиціонування – користь моря щодня – до редизайну всього асортиментного портфелю бренду.


Наразі бренд має більш впізнаваного та дружнього кита – героя логотипу, а також цілісну сучасну систему візуальної айдентики паковань, у якій з’явилося більше смаку, більше користі та більше моря.

Нову айдентику можна побачити в рекламному ролику. Ідею втілювала Play Production (FILM.UA Group), а режисером відеоролика став Юліан Улибін – композитор за першою освітою.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость