03 Фев 2014, 15:07

ТМ Щедро запустили ORGANIC-promo

ТМ «Щедро» запустила organic-тренд на украинском соусном рынке и оригинально отобразила его в продвижении продукта. 

 

C появлением «Провансаль ORGANIC» в продаже, природа органично вошла в торговые сети. Идея продукта отображена в первом «живом» стоппере с сезонным оформлением натуральной травой и сеном. 

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись

Расскажите друзьям про новость

Новое видео