«Тиць»: ТЕТ оновив позиціонування каналу
22 Авг 2019, 10:49

«Тиць»: ТЕТ оновив позиціонування каналу

12 серпня ТЕТ представив глядачам низку прем’єр, нову графіку та слоган. Новим ядром цільової аудиторії стали жінки віком 25-34 з невеликих міст (50,000-).  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Позиціонування бренду ТЕТ

На ТЕТ завжди можна знайти безпечний, актуальний та реалістичний розважальний контент, що допомагає поглянути на проблеми під новим кутом та відпочити. Тут ніколи не буде новин, шокуючого чи занадто «дрослого»контенту — тому ТЕТ завжди можна вмикати при дітях. 

ТЕТ показує реальне життя та тримає глядача в курсі актуальних трендів. Це відображається в продуктах каналу: реаліті-шоу, ситкомах, ромкомах, комедійних серіалах та фільмах. 

Тобто ТЕТ — це телеканал миттєвого гарного настрою. 

Нова графіка та слоган

Новий слоган ТЕТ «Тиць — і ти усміхаєшся!». «Тиць» — це момент, який перетворює буденні речі та події на привід для усмішки. ТЕТ допомагає своїм глядачам завжди залишатися на боці позитиву. 

Логотип ТЕТ залишився незмінним, проте оновилися кольори та графічне оформлення каналу. Тепер кола з логотипу оживають та стають активаторами настрою «Тиць». Частини логотипу взаємодіють з іншими елементами графіки та вмикають настрій в іміджевих заставках каналу.

Основний колір графіки — фіолетовий. Його урівноважують помаранчевий та жовтий. Ці кольори передають сонячний та життєрадісний настрій ТЕТ та додають яскравості, яку так любить аудиторія каналу. 

Розробкою нового позиціонування займалася команда телеканалу ТЕТ спільно з експертною групою Квенді. Графічний пакет підготувала команда ТЕТ спільно з 1+1 Design, а оновленням сайту займалися 1+1 Digital.

Сітка каналу на новий сезон

Сітка каналу не змінюється. 

Ранок: дитячо-сімейні фільми та мультфільми. 

День: улюбленні ситкоми, романтичні комедії, реаліті-шоу з яскравими учасниками. 

Вечір: ситкоми та улюблені шоу, що допомагають прикрасити рутину та посміятися над собою та іншими.

Кінослот (щоп’ятниці з 21:00 до 23:00) також залишається у сітці: якісні фільми для родинного перегляду. 

Продукти 

Для нового сезону ТЕТ підготував низку нових продуктів, що будуть цікаві глядачам та відповідають новому позиціонуванню, а також прем’єрні сезони вже улюблених продуктів: «СуперЖінка», «Королі палат», «Друге життя Василини Павлівни», «4 весілля», «Панянка — Селянка», «Вечірка», «Одного разу під Полтавою», «Танька і Володька». А також у понеділок ТЕТ переїдуть «Ігри приколів». Вони зібрані по-новому, під глядача ТЕТ, і будуть рецептом гарного початку тижня. 

 

Расскажите друзьям про новость