Компанія «Сиріус Медіа», новий селлер групи 1+1 media, ділиться підсумками першого місяця 2021 року. Згідно зі спостереженнями та аналізом рекламного ринку, індустрія та ринок починають оговтуватись від наслідків локдаунів. Це підтверджує поведінка рекламодавців і той факт, що, зокрема, на каналах групи 1+1 media – повний солдаут рекламного інвентарю. Згідно даних селлера, солдаут складає від 90% заповненості на флагманських каналах, та до 100% – на нішевих.
Подібне зростання ринку, яке сталося на початку 2021 року, прогнозують і на подальші місяці, за рахунок тих рекламодавців, які під час локдауну у січні зволікали з розміщенням реклами.
Ще однією тенденцією є зростання у ТОП-20 рекламодавців, які завжди першочергово реагують на стабілізацію ситуації. Загалом у першій 20-ці відбулись певні конфігураційні зміни і ріст на 24% в порівнянні з 2020 роком. Щодо конфігурацій в 20-ці рекламодавців, то вони переважно є сезонними, оскільки левова частка інвентаря припадає на рекламодавців з фармакології.
Попри негативний вплив коронакризи, у січні було зафіксовано рекордний солдаут. Також пакетні пропозиції, які пропонуються спільно з партнером «Сиріус Медіа» − «Глобал Медіа Груп» – користуються попитом у рекламодавців і засвідчують позитивний результат співпраці.
«Якщо проаналізувати дані телеперегляду за січень 21-го року проти січня 20-го року в розрізі груп – частка 1+1 media практично не змінилася. У той же час, деякі медіагрупи «впали» на 25% і більше, порівнюючи з аналогічним періодом в минулому році. Також суттєво зросла частка Other TV*», − розповідає Тимофій Гонта.
У «Сиріус Медіа» підсумовують, що головний інсайд січня – це те, що ринок повертаєтсья до звичного життя. І хоч усім гравцям пророкували непростий початок року – результати динаміки є позитивними.
*Дані наведені за фінансову добу 6:00-26:00, за аудиторією 18-54 (50 тис.). Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК. Оператор панелі – Nielsen.