Тимофій Гонта, «Сиріус Медіа»: Рекламний ринок повертається до звичного життя
26 Фев 2021, 12:05

Тимофій Гонта, «Сиріус Медіа»: Рекламний ринок повертається до звичного життя

За результатами січня 2021 року, новий селлер групи 1+1 media «Сиріус Медіа» повідомляє, що прогнозоване зростання ринку реклами, як і очікувалось, на сьогодні складає 10%.

Компанія «Сиріус Медіа», новий селлер групи 1+1 media, ділиться підсумками першого місяця 2021 року. Згідно зі спостереженнями та аналізом рекламного ринку, індустрія та ринок починають оговтуватись від наслідків локдаунів. Це підтверджує поведінка рекламодавців і той факт, що, зокрема, на каналах групи 1+1 media – повний солдаут рекламного інвентарю. Згідно даних селлера, солдаут складає від 90% заповненості на флагманських каналах, та до 100% – на нішевих. 

«З перших днів січня ми мали практично рівномірний попит на інвентар, що буває вкрай рідко. Зазвичай «розкачка» рекламодавців починається в середині січня – на початку лютого. Якщо говорити про кількість брендів у ефірах телеканалів 1+1 media, то у січні 21-го вона менша, ніж у січні 20-го (232 проти 278), проте це не вплинуло на заповненість. Загалом ми виробили менше GRP, ніж минулого року, але продали значно більше: на 1+1 на 3% більше, ніж минулого року; на ТЕТ та 2+2 — на 36% і 27% відповідно»
Тимофій Гонта
директор «Сиріус Медіа»

Подібне зростання ринку, яке сталося на початку 2021 року, прогнозують і на подальші місяці, за рахунок тих рекламодавців, які під час локдауну у січні зволікали з розміщенням реклами.

Ще однією тенденцією є зростання у ТОП-20 рекламодавців, які завжди першочергово реагують на стабілізацію ситуації. Загалом у першій 20-ці відбулись певні конфігураційні зміни і ріст на 24% в порівнянні з 2020 роком. Щодо конфігурацій в 20-ці рекламодавців, то вони переважно є сезонними, оскільки левова частка інвентаря припадає на рекламодавців з фармакології. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Попри негативний вплив коронакризи, у січні було зафіксовано рекордний солдаут. Також пакетні пропозиції, які пропонуються спільно з партнером «Сиріус Медіа» − «Глобал Медіа Груп» – користуються попитом у рекламодавців і засвідчують позитивний результат співпраці.  

«Якщо проаналізувати дані телеперегляду за січень 21-го року проти січня 20-го року в розрізі груп – частка 1+1 media практично не змінилася. У той же час, деякі медіагрупи «впали» на 25% і більше, порівнюючи з аналогічним періодом в минулому році. Також суттєво зросла частка Other TV*», − розповідає Тимофій Гонта.

У «Сиріус Медіа» підсумовують, що головний інсайд січня – це те, що ринок повертаєтсья до звичного життя. І хоч усім гравцям пророкували непростий початок року – результати динаміки є позитивними.

*Дані наведені за фінансову добу 6:00-26:00, за аудиторією 18-54 (50 тис.). Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК. Оператор панелі – Nielsen.

Расскажите друзьям про новость